فرمانده سپاه امام دشتی تأکید کرد؛

نقش مهم جوانان بسیجی در شکل‌گیری جامعه اسلامی

«زارعی‌تبار» با بیان اینکه در ۴۳ سال گذشته علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان بسیج رشد پیدا کرد، گفت: جوانان بسیجی پیشران حرکت به سوی جامعه اسلامی هستند.
کد خبر: ۴۹۰۰۹۱
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۳ - 20November 2021

اولین ثمره بسیج موفقیت در دفاع مقدس بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، سرهنگ پاسدار «محمدرضا زارعی‌تبار» فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی در آیین زنگ هفته بسیج در مدارس این شهرستان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: علی‌رغم همه دسیسه‌های دشمنان بسیج در ۴۳ سال گذشته به خوبی نقش‌آفرینی کرد و امروز به عنوان یک درخت تنومند از آرمان‌های انقلاب دفاع می‌کند.

وی با بیان یانکه بسیج با فرمان امام (ره) برای دفاع انقلاب پای کار آمد و سالروز تأسیس بسیج از اعیاد بزرگ انقلاب است، گفت: در ۴۳ سال گذشته علی‌رغم همه توطئه‌های دشمنان بسیج رشد پیدا کرد و اولین ثمره بسیج موفقیت در دفاع مقدس بوده است.

زارعی‌تبار با اشاره به اینکه این نهال نو پا در جنگ آب‌دیده شد و در مأموریت‌های بعدی به خوبی نقش‌آفرینی کرد و امروز به درختی تنومند تبدیل شده است، افزود: امروز بسیج در سطح جهانی مطرح است و فرزندان روح‌الله با الگوگیری از بسیج به مبارزه با استکبار برمی‌خیزند.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) شهرستان دشتی  ضمن بیان اینکه بسیج دانشگاهی است که زنان و مردانی که وارد می‌شوند درس ایثار، شجاعت و ایستادگی یاد می‌گیرند و خروجی آن پیشرفت و آبادانی آن است، عنوان کرد: مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، راه روشن انقلاب اسلامی را ترسیم کردند و جوانان بسیجی پیشران حرکت به سوی جامعه اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها