فرمانده سپاه روح‌الله استان مرکزی:

۱۲۵۰ گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شد

سردار کریمی گفت: در استان مرکزی بیش از هزار و ۲۵۰ گروه جهادی به استعداد ۲۵ هزار جهادگر بسیجی سازماندهی شده‌اند که در نقطه به نقطه مناطق استان مرکزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.
کد خبر: ۴۹۰۰۹۳
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵ - 20November 2021

۲۵هزار بسیجی در قالب ۱۲۵۰گروه جهادی در استان مرکزی ساماندهی شدبه گزارش دفاع‌پرس از اراک، سردار سرتیپ دوم پاسدار «محسن کریمی» در آیین آغاز رزمایش «اقتدار جهادگران بسیج» در استان مرکزی اظهار داشت: به برکت تفکر و فرهنگ بسیجی امروز فصل جدیدی از خدمت‌رسانی به مردم توسط بسیج شروع شده و بسیج در گام دوم انقلاب، میدان‌دار است.

وی گفت: بسیجیان در عملیاتی کردن بیانات و رهنمودهای مقام معظم رهبری پیشرو و پیشگام هستند و با همه توان و پای کارآوردن ظرفیت‌ها گره‌های مشکلات را برطرف می کنند و بسیج مردمی ترین تشکیلات در انقلاب اسلامی است و امروز مردم‌پایه کردن مسائل باید یکی از اولویت ها باشد.

فرمانده سپاه روح الله ادامه داد: جهادگران بسیجی سفیران کار، تلاش و خدمت رسانی به مردم هستند و بسیج به معنای واقعی کلمه مردم باور و مردم یاور است.

کریمی گفت: امروز در اقشار ۲۲گانه بسیج گروه های جهادی به شکل تخصصی فعالیت دارند و بسیج علاوه بر فعالیت های کیفی و کمّی در گفتمان‌سازی و فراگیر کردن تفکر جهادی نقش‌آفرینی می کند.

وی یادآور شد: در استان مرکزی بیش از هزار و ۲۵۰ گروه جهادی به استعداد ۲۵ هزار جهادگر بسیجی سازماندهی شده اند که در نقطه به نقطه مناطق استان مرکزی در حال خدمت‌رسانی به مردم هستند.

کریمی یادآور شد: جهادگران بسیجی در بخش های مختلف منشا خیرات و برکات فراوانی هستند که نقش‌آفرینی در تحقق شعار سال در بخش های مختلف تولیدی و رفع موانع تولید، ایجاد اشتغال، انجام پروژه های محرومیت‌زدایی، کمک به تسهیل ازدواج جوانان، ساخت و ترمیم مسکن محرومان، تحقق اقتصاد مقاومتی و مردمی، توانمندسازی مردم، اجرای پروژه های مربوط به آب و کشاورزی، مبارزه با بیماری کرونا و نهضت کمک مومنانه از جمله اقدامات مهم جهادگران بسیجی است.

فرمانده سپاه روح الله بیان کرد: توزیع ۳۸۰ هزار بسته معیشتی، راه اندازی ۷۰۰ صندوق قرض الحسنه مردم‌پایه، اجرای بیش از هزار و ۶۰۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیارد تومان و ایجاد بیش از هشت هزار فرصت شغلی در پنج سال گذشته، توانمندسازی ۳۰ هزار نفر از طریق آموزش ها و دوره های تخصصی، اجرای بیش از صد کیلومتر کانال انتقال آب، ساخت ده ها متر مکعب استخر ذخیره آب و لایه‌روبی ده ها هزار کیلومتر از قنوات، تحویل بیش از ۷۰۰ واحد مسکن محرومین در طی ۲ سال گذشته به ولی‌نعمتان انقلاب در استان مرکزی، ارسال بیش از ۹ میلیارد تومان کمک های نقدی و غیرنقدی مردم استان مرکزی به مناطق محروم سیستان و بلوچستان از جمله اقدامات مهم جهادگران بسیجی استان مرکزی است.

کریمی گفت: امروز در استان مرکزی همزمان با سراسر کشور و به مناسبت آغاز هفته مبارک بسیج رزمایش «اقتدار جهادگران بسیجی» با فرمان سردار غلامرضا سلیمانی، رئیس سازمان بسیج مستضعفین آغاز شد.

وی ادامه داد: در رزمایش اقتدار جهادگران بسیجی که با رمز مقدس «یا حضرت امام حسن عسکری (ع)» جهادگران بسیجی در سطح استان مرکزی به اردوهای جهادی خدمت‌رسانی به مردم اعزام می شوند.

فرمانده سپاه روح الله خاطرنشان کرد: گروه‌های جهادی بسیجی در سطح استان به خدماتی شامل اجرای پروژه های عمرانی و محرومیت‌زدایی، ارائه خدمات پزشکی و ویزیت رایگان دندان‌پزشکی، کمک به کاهش و رفع آسیب های اجتماعی، اجرای طرح جهادی و سلامت شهید سلیمانی با تمرکز بر روی واکسیناسیون، ارائه میزهای خدمت خدمت و مشاوره‌ ای، تعمیرات وسایل خانگی و خودرو و ارائه خدمات دامپزشکی خواهند پرداخت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار