امام جمعه سرخس:

رسالت «بسیج» حل مشکلات جامعه با بهره‌گیری از همه ظرفیت‌هاست

حجت‌الاسلام «بختیاری» گفت: بسیج باید زبان گویای مطالبات به‌حق مردم باشد و از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند.
کد خبر: ۴۹۰۱۳۰
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۹ - 20November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، همزمان با نخستین روز از هفته بسیج فرمانده و کارکنان سپاه ناحیه سرخس، جمعی از بسیجیان و مسئولان شهرستان با حجت‌الاسلام «محمد بختیاری» امام جمعه این شهرستان دیدار کردند.

حجت‌الاسلام بختیاری در این دیدار با بیان اینکه همیشه در مقابل انبیاء الهی، طاغوت‌ها قرار دارند، اظهار داشت: در مقابل این طاغوت‌ها، عده‌ای هم همیشه از انبیاء حفاظت می‌کردند.

وی با تأکید بر اینکه واژه بسیجی در قرآن به عنوان «رِبِّیُون» شناخته می‌شود، افزود: این «رِبِّیُون» اهل ارتباط با خدا، با بصیرت، با اخلاص و اهل استقامت و صبر هستند.

امام جمعه سرخس با اشاره به آیات قرآن به تبیین شاخصه‌های بسیجیان پرداخت و گفت: بسیجی شخصی است که در تمامی فعالیت‌هایی که دارد، فقط برای خدا کار می‌کند؛ بسیجی شخصیتی است که مدام به خدای متعال می‌گوید، هر چه دارم از زندگی و عبادت از تو دارم.

بختیاری عنوان داشت: بسیجی برای دیده شدن کار نمی‌کند؛ بسیجی مانند شهید حججی برای خدا کار می‌کند و خدا او را بزرگ و نمایان می‌کند و بسیجی چون برای خدا کار می‌کند، از مجاهدت خسته نمی‌شود.

امام جمعه سرخس خاطرنشان کرد: بسیجی نترس است و ضعف ندارد و در مقابل دشمن خدا کرنش نمی‌کند؛ بسیجی می‌داند محافظت از انبیاء الهی هزینه دارد و گاهی جان شیرینش را در این راه فدا می‌کند و خدای متعال هم بسیجی اهل استقامت و بصیرت را دوست دارد.

وی با بیان اینکه بسیجی اهل ولایتمداری و اطاعت‌پذیری حق است، گفت: بسیجی همیشه با قرآن مأنوس است و مدام آیات قرآن را مقابل خودش می‌بیند.

بختیاری با اشاره به اینکه امروز فرهنگ بسیجی به جبهه مقاومت در یمن، سوریه، لبنان و عراق گسترش یافته است، بیان داشت: اگر تهدیدی متوجه جمهوری اسلامی ایران باشد، پاسخ آن تهدید را در مرز رژیم اشغالگر قدس می‌دهد.

امام جمعه سرخس رمز موفقیت ایرانیان را فرهنگ بسیجی دانست و تصریح کرد: بسیجی باید مطالبه‌گر به حق مردم باشد؛ دشمن مدام از چالش‌ها استفاده می‌کند تا به مردم و کشور ضربه وارد کند.

وی اضافه کرد: بسیج باید مردم را در صحنه نگه دارد و غم‌خوار آن‌ها باشد و از تمام ظرفیت‌ها برای حل مشکلات مردم استفاده کند.

بختیاری در پایان تأکید کرد: بسیج باید زبان گویای مطالبات به‌حق مردم باشد؛ بسیجی نه یک قدم عقب‌تر و نه یک قدم جلوتر از ولایت حرکت نمی‌کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار