رئیس سازمان بسیج مداحان استان یزد تشریح کرد؛

برنامه‌های سازمان بسیج مداحان استان یزد به‌مناسبت هفته بسیج

«مختاری» به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی استان یزد به‌مناسبت هفته بسیج پرداخت و گفت: اهدای خون توسط جمعی از مداحان، دیدار با امام جمعه بخش مرکزی یزد و برگزاری مراسم دعای ندبه، از برنامه‌های تدارک دیده‌شده در این هفته است.
کد خبر: ۴۹۰۱۵۱
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۳۹ - 21November 2021

برنامه‌های سازمان بسیج مداحان استان یزد به‌مناسبت هفته بسیج

به گزارش دفاع‌پرس از یزد، «سید علی مختاری» رئیس سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی استان یزد، در جمع خبرنگاران با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: مأموریت‌های شجره طیبه بسیج بنا به ضرورت و شرایط جامعه متغیر بوده و در موقعیت‌های مختلف متفاوت است.

وی افزود: امروز مأموریت بسیج خدمت به مردم درعرصه‌های مختلف است که به همین جهت سازمان بسیج مداحان در راستای تحقق این مهم و رسالت خویش در طول یکسال گذشته، اقدام به برگزاری مجالس یادبود درگذشتگان کرونایی از طریق فضای مجازی، ساخت ویژه‌برنامه ماه مبارک رمضان با عنوان «ماه باران» و پخش از فضای مجازی در شب‌های این ماه، توزیع کمک‌های مومنانه بین نیازمندان به همت مدیران هیئت‌های مذهبی و برپایی روضه‌های خانگی در منازل شهدا در اربعین حسینی طی ۲ سال اخیر، نموده است.

«مختاری» به تشریح برنامه‌های سازمان بسیج مداحان و مدیران هیئت‌های مذهبی استان یزد به‌مناسبت هفته بسیج پرداخت و ابراز داشت: اهدای خون توسط جمعی از مداحان استان، دیدار با آیت‌الله «مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی یزد و برگزاری مراسم دعای پرفیض ندبه به همت مداحان، از برنامه‌های تدارک دیده‌شده در این هفته است.

وی ضمن دعوت از عموم مردم متدین یزد برای شرکت در این مراسم، خاطرنشان کرد: مراسم دعای پر فیض ندبه با سخنرانی آیت‌الله «سید محمد کاظم مدرسی» و مداحی «روح‌الله خدابنده» در حسینیه «ثارالله» یزد واقع در بلوار شهید «سیدرضا پاکنژاد» جنب سازمان تبلیغات اسلامی از ساعت ۶ تا ۸ صبح روز جمعه پنجم آذر برگزار و به‌صورت زنده از سیمای یزد پخش خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار