مسابقه کتابخوانی «یاکریمی در قاب آسمان» در کرمانشاه برگزار می‌شود

مسابقه کتابخوانی «یاکریمی در قاب آسمان» بر اساس زندگی‌نامه شهید جهادگر «ابراهیم رستمی» به صورت مجازی در کرمانشاه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۴۹۰۱۷۳
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴ - 21November 2021

مسابقه کتابخوانی «یاکریمی در قاب آسمان» در کرمانشاه برگزار می‌شودبه گزارش  دفاع‌پرس از کرمانشاه، مسابقه کتابخوانی «یاکریمی در قاب آسمان» بر اساس زندگی‌نامه شهید جهادگر «ابراهیم رستمی»، به‌مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی به‌همت معاونت فرهنگی اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در فضای مجازی برگزار می‌شود.

علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه و دانلود نسخه کتاب و پاسخ به پرسش‌ها، می‌توانند به پایگاه خبری http://kermanshah.navideshahed.com مراجعه کرده و یا با شماره تماس ۳۸۲۵۸۹۸۴ تماس بگیرند.

مهلت شرکت در مسابقه از ۲۷ آبان تا ۱۰ آذر سال جاری است و به ۲۰ نفر از شرکت‌کنندگان که به پرسش‌ها درست پاسخ دهند، به قید قرعه جوایزی اهداء خواهد شد.

کتاب «یاکریمی در قاب آسمان» توسط اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه و کنگره سرداران، امیران، فرماندهان و ۹ هزار و ۸۰۰ شهید استان کرمانشاه تهیه و با قلم «شمسی وفایی» و انتشارات «صریر» در سال ۱۳۹۵ چاپ شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار