پیام استاندار کرمانشاه به‌مناسبت هفته بسیج؛

«بسیج» نهاد پیشرو در سازندگی و محرومیت‌زدایی است

«بازوند» در پیامی به‌مناسبت هفته بسیج، اعلام کرد: بسیج نهاد پیشرو در سازندگی و محرومیت‌زدایی به‌عنوان یادگار ماندگار امام خمینی (ره) که نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود، امروز دارای سند افتخار ایثار و شهادت برای دفاع از این آب و خاک است.
کد خبر: ۴۹۰۲۳۴
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲ - 21November 2021

بسیج نهاد پیشرو در سازندگی و محرومیت‌زدایی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «هوشنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در پیامی فرارسیدن هفته بسیج را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم شریف ایران، بسیجیان عزیز و خانواده‌های آن‌ها در سراسر کشور تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

بسیج مکتبی و مردمی، نماد اقتدار و مقاومت و مظهر فداکاری، ازخودگذشتگی و ایثار در خدمت خالصانه، فداکارانه و متواضعانه به مردم است.

از ابتدای انقلاب اسلامی تاکنون هرگاه بحرانی پیش آمده و بسیج وارد میدان شده، از آن بحران سربلند بیرون آمده‌ایم و به تعبیر رهبر معظم انقلاب، بسیج تهدیدها را تبدیل به فرصت کرده است و در واقع نشان می‌دهد که بسیج به شجره ­طیبه‌ای تبدیل شده که پس از پیروزی انقلاب اسلامی، در دوران دفاع مقدس، سازندگی و بحران‌ها و در جنگ اقتصادی تمام عیار و جنگ نرم، با بصیرت، پایداری و مقاومت حافظ ارزش‌های نظام و انقلاب بوده و امروز به عنوان الگویی در عرصه مدیریت جهادی و میدانی معرفی می‌شود.

بسیج با بصیرت و مکتبی پاره تن مردم و نیروی برخاسته از دل مردم است که در تاریخ سراسر افتخار ایران اسلامی هرگاه وارد صحنه شده، به پشتوانه ارزش‌های اخلاقی، هویت اعتقادی و فرهنگی و روحیه جهادی و انقلابی، بسترساز موفقیت و توسعه بوده است.

بسیج ولایت‌باور و ولایت‌محور هم‌اکنون در جنگ اقتصادی و تحریم‌های ظالمانه و جنگ روانی مانند گام اول انقلاب نقشی بی‌بدیل و ماندگار برای کمک به مردم و دفاع از نظام و انقلاب برعهده دارد و امروز نیز در گام دوم انقلاب با توجه به افق تمدنی اتقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای دارد، به‌گونه‌ای که با امیدآفرینی، تلاش برای خنثی‌سازی تحریم‌ها، ترویج معنویت و اخلاق‌مداری و مبارزه با فساد؛ با آگاهی و بصیرت در مسیر تحقق اقتصادی مقاومتی نیز پیش‌رونده و پیش‌برنده هستند.

نقش بسیج در بحران کرونا و کمک به اجرای طرح بسیار موثر «شهید حاج قاسم سلیمانی» بسیار پررنگ بود که با کمک‌های مومنانه نیز همراه شد و به نوعی بسیج به عنوان محور همدلی و همراهی با کادر بهداشت و درمان و مردم صادقانه در میدان حضور داشت.

بسیج نهاد پیشرو در سازندگی و محرومیت‌زدایی به‌عنوان یادگار ماندگار امام خمینی (ره) که نشان از دوراندیشی و نگاه راهبردی و همه‌جانبه آن پیر فرزانه بود، امروز دارای سند افتخار ایثار و شهادت برای دفاع از این آب و خاک است که برخود لازم می‌دانم در سالروز تشکیل بسیج مستضعفین به فرمان امام راحل (ره)، ضمن تجلیل و نکوداشت جانفشانی‌­ها و ایثارگری‌های شهدای جان برکف بسیج، به ارواح طیبه شهدای والامقام ایران اسلامی ویژه الگو و نماد بسیج «شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی» درود بفرستم و ازخودگذشتگی و جانفشانی‌های فرزندان رشید ایران اسلامی را ارج نهم.

اینجانب هفته بسیج را به همه دلدادگان مکتب حسینی و بسیجیان جان برکف و ولایتمدار ایران اسلامی تبریک عرض نموده و از خداوند سبحان تحت توجهات حضرت ولی عصر (عج) و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب (مدظله‌العالی) توفیق روزافزون همه خدمتگزاران نظام و انقلاب را خواستارم».

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار