آیت‌الله «خاتمی»:

کتاب‌‎های حوزه جهاد و شهادت بیشتر در معرض دید جوانان قرار بگیرد

نماینده ولی‌فقیه در استان زنجان با بیان اینکه رشادت‌های شهدا در دفاع مقدس باید کشور را تغذیه معنوی کند، گفت: کتاب‌‎های حوزه جهاد و شهادت بیشتر در معرض دید جوانان قرار بگیرد.
کد خبر: ۴۹۰۲۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۵ - 21November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، آیین رونمایی از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» و رونمایی از کتاب «ابوبصیر» از انتشارات صریر وابسته به اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان امروز با حضور مسئولان استانی در فرهنگسرای امام خمینی (ره) برگزار شد.
 
تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن» زندگی «اشرف سادات منتظری» مادر شهید محمد معماریان است که دوران مبارزات انقلاب اسلامی، جنگ تحمیلی و پس از آن را روایت می‌کند؛ این کتاب به قلم «اکرم اسلامی» تدوین و در سال گذشته منتشر شده است.
 
کتاب «ابوبصیر» تاریخ شفاهی رزمنده پیشکسوت استان زنجان «خلیل ابوبصیر» سرهنگ بازنشسته سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است که به قلم «فرزاد بیات موحد» نگارش شده و انتشارات صریر آن را به چاپ رسانده است.
 
آیت‌الله «علی خاتمی» نماینده ولی فقیه در استان زنجان در این برنامه ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا اظهار داشت: از دوران انقلاب تاکنون رشادت‌های زیادی را شهدا انجام داده‌اند که معتقدیم این رشادت‌ها باید کشور را تغذیه معنوی کند.
 
وی افزود: کتاب‌‎های حوزه جهاد و شهادت بیشتر در معرض دید جوانان قرار بگیرد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار