مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

هفته بسیج هفته بیان حقایق‌ دوران دفاع مقدس است

سردار «مرادحاجتی» با اشاره به هفته بسیج‏، گفت: هفته بسیج، هفته نظامی‌گری نیست، بلکه هفته بیان این حقایق‌ دفاع مقدس است.
کد خبر: ۴۹۰۲۶۹
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸ - 21November 2021

هفته بسیج هفته بیان حقایق ها و دغدغه هاستبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، همزمان با برنامه کشوری یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت، از تقریظ رهبر معظم انقلاب اسلامی بر کتاب «تنها گریه کن»، نوشته «اکرم اسلامی» مراسمی امروز در تالار مهتاب کتابخانه مرکزی خوزستان برگزار شد.

این همایش از سوی مؤسسه پژوهشی و فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای)، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در تهران و در خوزستان با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، نهاد کتابخانه‌های عمومی، بنیاد شهید و امور ایثارگران و صدا و سیمای مرکز استان برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‏، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در مراسم یازدهمین پاسداشت ادبیات جهاد و مقاومت‏ با اشاره به مجموعه فعالیت‌هایی که برای قدردانی از ناشران و نویسندگان دفاع مقدس در هفته کتابخوانی شکل گرفت، اظهار داشت: با وجود همه این اقدامات، هنوز کتاب مادران زیادی از شهدا نوشته نشده است.

وی با اشاره به هفته بسیج‏، گفت: هفته بسیج، هفته نظامی‌گری نیست، هفته بیان حقایق‌ دوران دفاع مقدس است. ما هنوز خیلی از شهدا را نمی‌شناسیم و نفهمیدم شهید دوران‌ها، شهید «مجید سیلاوی‌ها»، شهید «سید عبدالرضا موسوی‌ها»، شهید سالاری‌ها و خیلی از فرزندان حماسه ساز این خطه چه کسانی بودند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس متذکر شد: ما متولی، خادم و مدعی العموم حوزه دفاع مقدس در پایتخت جهاد، ایثار و شهادت هستیم و باید بتوانیم محوریت همه فعالیت های این حوزه را با هماهنگی و همکاری بین بخشی در استان داشته باشیم تا به خروجی مطلوب تری برسیم.

سردار مرادحاجتی افزود: آثار زیادی در حوزه جنگ تولید می شود که متاسفانه بیشتر فعالیت های جزیره ای است و ما باید حساسیت های جنگ و تحریف های ممکن را با نظارت دقیق به حداقل برسانیم که این تاریخ حماسه ساز به صورت سلیقه ای منتشر نشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار