رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی بوشهر:

نگذارید گرد و غبار فراموشی بر سیره و وصیتنامه شهید بنشیند

«جمالی» گفت: پیام مادران شهدا این است که نگذارید گرد و غبار فراموشی بر راه، سیره و وصیتنامه شهید بنشیند.
کد خبر: ۴۹۰۳۴۷
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳ - 21November 2021

نگذارید گرد و غبار فراموشی بر سیره و وصیتنامه شهید نشیندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بوشهر، حجت‌الاسلام «یوسف جمالی» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر شامگاه امشب در یادواره شهدای زن بوشهر، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تبریک هفته بسیج اظهار داشت: عزت و آبروی امروز مدیون خون شهدا هستیم.

وی گفت: پاک ترین و فداکارترین جوانان در بسیج حضور دارند که برای راه تعالی کشور و خوشبختی مردم دور هم جمع شدند. شهدا آبرو برای خدا گذاشتند و راه شهدا به عنوان پاک ترین انسان ها برای خدا بود.

جمالی به پیام برگزاری یادواره ها اشاره کرد و خاطرنشان کرد: امروز کشور به تفکر و الگوی بسیجی و انقلاب به آبرو گذاشتن نیاز دارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر به نقش آفرینی زنان در عرصه جامعه اشاره کرد و تصریح کرد: پیام مادران شهدا این است که نگذارید گرد و غبار فراموشی بر راه، سیره و وصیتنامه شهید بنشیند.

وی حماسه آفرینی زنان در دوران انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را برشمرد و افزود: پس از گذشت چندین سال از جنگ تحمیلی برخی مادران هنوز چشم انتظار فرزندان خود هستند.

جمالی با بیان اینکه ما مدیون ایثارگری های شهدا هستیم به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و گفت: راه انقلاب به ایثارگری و جانفشانی نیاز دارد و شهدا آمدند و راه را برای ما باز کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به اینکه بسیجیان همیشه در میدان حضور دارند اظهار داشت: اگر بسیجیان وسط میدان انقلاب نباشند انقلاب را تحریف می کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار