معاون آموزش ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

«معنویت، ورزش، صلح و دوستی» شعار سی و پنجمین دوره مسابقات سیزم

سردار جان‌نثاری با بیان اینکه شعار سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان معنویت، ورزش، صلح و دوستی است، گفت: باید با ارتقاء صلح و دوستی از توانمندی‌های یکدیگر در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.
کد خبر: ۴۹۰۳۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۵:۰۱ - 22November 2021

صلح، ورزش، صلح و دوستی شعار سی و چنجمین دوره مسابقات سیزمسردار «حبیب‌اله جان‌نثاری» معاون آموزش نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با اشاره به میزبانی ناجا در سی و پنجمین دوره مسابقات کشتی نظامیان جهان اظهار داشت: براساس قواعد سیزم پیشنهاد میزبانی مسابقات از طرف نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران پذیرفته و با توجه به ظرفیت‌های موجود به نیروی انتظامی سپرده شد.

معاون تربیت و آموزش ناجا با بیان اینکه برای اجرای این مسابقات ۱۸ کمیته سازماندهی شده است، افزود: تمهیدات لازم برای برگزاری و اجرای مسابقات در نظر گرفته شده تا میزبانی از مهمانان در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی گقت: تیم کشتی نیرو‌های مسلح ایران حدود یک سال است که در اردوی آماده سازی به سر می‌برد و از آمادگی لازم برای حضور در مسابقات برخوردار است.

سردار جان‌نثاری با اشاره به اینکه براساس تدابیر فرمانده ناجا در برگزاری مسابقات سیزم ۳ هدف اصلی دنبال می‌شود، خاطرنشان کرد: بهترین میزبانی اولین هدف محسوب می‌شود، دومین هدف بهترین اجرای مسابقات و هدف سوم قهرمانی تیم کشتی نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

معاون آموزش ناجا با بیان اینکه شعار این دوره از مسابقات معنویت، ورزش، صلح و دوستی است، گفت: باید با ارتقاء صلح و دوستی از توانمندی‌های یکدیگر در حوزه‌های مختلف استفاده کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها