پیشکسوت دفاع مقدس آذربایجان غربی:

عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 اوج افتخارآفرینی بسیجیان بود

«قربان‌نژاد» گفت: عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 اوج افتخارآفرینی بسیجیان بود بطوری که دنیا در برابر شجاعت و رشادت‌های آنان در خلق چنین حماسه‌های باشکوهی متحیر ماند.
کد خبر: ۴۹۰۳۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۱ - 22November 2021

عملیات های والفجر8 و کربلای 5 اوج افتخارآفرینی بسیجیان بود/ دنیا در برابر شجاعت و رشادت بسیجیان در دفاع مقدس متحیر ماند

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ارومیه، به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، یادواره شهدا و تجلیل از بسیجیان نمونه شهرستان ارومیه امروز با حضور «سید سلمان ذاکر» نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، مسئولین، خانواده های شهدا و اقشار مختلف مرم در مسجد نبوت این شهرستان برگزار شد.

«سعید قربان‌نژاد» یکی از اساتید دفاع مقدس در استان آذربایجان غربی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا با اشاره به فلسفه وجودی بسیج، این تشکل مردمی را نتیجه درایت حضرت امام خمینی (ره) دانست و گفت: این شجره طیبه از همان بدو تاسیس میدان‌دار پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بود و تا کنون نیز ﺑﺎ دﻓﺎع از اﺻﻮل و ارزش‌ﻫﺎی دﻳﻨﯽ و ایستادگی در برابر توطئه‌های دشمنان توانسته کارنامه درخشانی در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی، امنیتی و اقتصادی داشته باشد.

وی داشتن روحیه ایستادگی و مقاومت در برابر سلطه‌گران را یکی از ویژگی‌های برجسته بسجیان عنوان کرد و افزود: امروز این روحیه و تفکر بسیجی به مثابه الگویی نافذ و کارآمد توسط بسیاری از ملت‌های آزادیخواه بکار گرفته شده است.

این استاد دانشگاه گفت: عملیات‌های والفجر 8 و کربلای 5 اوج افتخارآفرینی رزمندگان بسیجی بود به طوری که دنیا در برابر شجاعت و رشادت‌های این عزیزان در خلق چنین حماسه‌های باشکوهی متحیر ماندند.

قربان نژاد تصریح کرد: موضوع «نفوذ» یکی از توطئه‌های جدی دشمنان علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی است که باید به این موضوع توجه شود چراکه دشمن برای رسیدن به این هدف از هر فرصتی برای رخنه استفاده می کند. گام بعدی که حتما باید به آن توجه شود تجهیز بسیجیان به سلاح علم و ایمان است.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها