نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران:

فرهنگ بسیجی «حاج قاسم» را به سردار دلها تبدیل کرد

«حاجی‌صادقی» با بیان اینکه شهید سلیمانی با فرهنگ بسیجی توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود، گفت: حاج قاسم افتخار می‌کرد به سرباز ولایت بودن و امروز هم کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات، فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است.
کد خبر: ۴۹۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸ - 22November 2021

فرهنگ بسیجی جوان روستایی را به سردار دلها تبدیل کرد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، حجت‌الاسلام «عبدالله حاجی‌صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبح امروز در گلزار شهدای کرمان و در جوار مزار شهید حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه خوشحالم در هفته بسیج به زیارت الگوی بسیجیان عالم اسلام آمده‌ام، اظهار داشت: فرهنگ و روحیه بسیجی، بزرگترین ویژگی شهید سلیمانی بود که همه ویژگی‌ها در آن جمع شده بود.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران ادامه داد: حاج قاسم با این فرهنگ توانست از یک جوان ساده روستایی به سرداری تبدیل شود که تمام عالم را فراگیرد کند و دشمن را به غضب و ستوه آورد و عالم اسلام و مسلمان ها را امیدوار و به میدان مبارزه دعوت کند.

وی بیان داشت: حاج قاسم را همه سردار دلها گفتند؛ اما حاج قاسم افتخار می‌کرد به سرباز ولایت بودن و امروز هم کلید نجات و رهایی ما از همه مشکلات، فرمانبرداری مطلق مانند حاج قاسم از ولایت است.

این ‌مسئول عنوان کرد: در وصیت نامه سپهبد شهید سلیمانی، در حیاتش و در تمام زندگی حاج قاسم آن چیزی که برای او محور بود، فرمان‌برداری مطلق از ولایت بود؛ چرا که ما اطاعت از ولایت را اطاعت از یک فرد نمی‌دانیم و اطاعت از ولایت، اطاعت از حکم الله و قانون خداست.

حجت الاسلام حاجی‌صادقی با تأکید بر اینکه امروز هم همان حرف حاج قاسم است، خاطر‌نشان کرد: البته می‌بینیم حاج قاسم نه فقط با حیاتش به اسلام خدمت کرد؛ بلکه با شهادتش بزرگترین خدمت را به اسلام کرد و این یعنی کسانی که حسینی شدند، زندگی‌شان حسینی می‌شود و رفتنشان نیز حسینی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار