سردار جلالی:

رویکرد دولت سیزدهم اجرایی است

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه رویکرد دولت سیزدهم اجرایی است، گفت: ما در دولت جدید، به راحتی برنامه‌ها را اجرا و به جلو خواهیم برد.
کد خبر: ۴۹۰۴۰۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۱ - 22November 2021

رویکرد دولت سیزدهم اجرایی است

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «سردار غلامرضا جلالی» رئیس سازمان پدافند غیرعامل در گفت‌وگویی با اشاره به برخی برنامه‌های مهم سازمان پدافند غیرعامل در سال ۱۴۰۰، اظهار داشت: جابجایی در دولت، برنامه‌های ما را دچار یک وقفه کوتاه‌مدت کرد، ولی خوشبختانه دولت سیزدهم و حجت‌الاسلام رئیسی نگاه ویژه‌ای به بحث پدافند غیرعامل دارند.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل تأکید کرد: دولت دوازدهم، فهم غلطی نسبت به پدافند غیرعامل داشت، دولت قبل نسبت به پدافند غیرعامل، کارشکنی‌های زیادی داشت.

سردار جلالی با اشاره به اینکه عبرت‌های پدافند غیرعامل را باید از دولت دوازدهم بگیریم، تصریح کرد: دولت دوازدهم اعتقادی به پدافند غیرعامل نداشت.

دولت سیزدهم رویکردی اجرایی و فهم بالایی از موضوعات دارد

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با بیان اینکه دولت سیزدهم رویکردی اجرایی و فهم بالایی از موضوعات دارد، اضافه کرد: ما در دولت جدید، به راحتی برنامه‌ها را اجرا و به جلو خواهیم برد.

سردار جلالی توسعه عمیق پدافند سایبری و زیرساخت‌های حیاتی و مهم در برابر تهدیدات را از برنامه‌ها و مأموریت‌های مهم سازمان پدافند غیرعامل دانست و تصریح کرد: تلاش ما در این راستاست که یا تهدیدات را غیر ممکن و یا به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به برنامه جامع این سازمان در حوزه پدافند زیستی و مقابله با کرونا، اضافه کرد: این برنامه‌ها را خدمت دولت سیزدهم و ستاد ملی مبارزه با کرونا تقدیم می‌کنیم.

سردار جلالی خاطرنشان کرد: در بحث ارتقای آمادگی عمومی کشور، نیز دستور عمل برای واحد‌های مختلف گردآوری کردیم.

منبع: میزان  

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار