دادستان کل کشور:

یکی ‌از خدمات ارزشمند بسیج کمک به نیازمندان و محرومان است

حجت‌الاسلام منتظری با بیان اینکه یکی ‌از خدمات ارزشمند بسیج کمک به نیازمندان و محرومان در حوزه‌های مختلف است، گفت: روزی این‌ کمک‌ها به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان و کمک‌های مومنانه بود و امروز در قالب کمک به آزادسازی زندانیان معسر صورت می‌گيرد.
کد خبر: ۴۹۰۴۴۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ - 22November 2021

یکی ‌از خدمات ارزشمند بسیج کمک به نیازمندان و محرمان استبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حجت‌الاسلام منتظری دادستان کل کشور ‌امروز در آیین آزادسازی زندانیان معسر که در سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، اظهار داشت: بسیج شجره طیبه‌ای است که امام راحل ‌نهال آن را غرس کردند و اکنون بعد از ‌گذشت ۴۰ سال آثار و ثمرات آن قابل مشاهده است به نحوی ‌که‌ دنیای اسلام و مردم‌ کشورمان از این شجره طیبه میوه می‌چینند.

حجت‌الاسلام منتظری ادامه داد: یکی ‌از خدمات ارزشمند بسیج کمک به نیازمندان و محرومان در حوزه‌های مختلف است؛ روزی این‌ کمک‌ها به سیل‌زدگان، زلزله‌زدگان و کمک‌های مومنانه بود و امروز در قالب کمک به آزادسازی زندانیان معسر صورت می‌گيرد.

دادستان کل کشور تصریح کرد: آزادی زندانیان چون عملی بسیار ارزشمند است، بسیج توانسته طی سال گذشته دو هزار و ۶۸ نفر از زندانیان معسر را آزاد کند که در ادامه امسال نیز تعداد زیادی زندانی را آزاد خواهد کرد که از تلاش‌های صورت گرفته توسط بسیج در این عرصه سپاسگذاریم.

وی افزود: البته همه باید کمک کنند تا بتوانیم زندانیان غیر عمد، معسر و کسانی که به دلیل بدهی گرفتار شده‌اند را از زندان آزاد کنیم.

انتهای پیام/231

نظر شما
پربیننده ها