معاون استاندار البرز:

امروز هر چه داریم، از وجود مقدس بسیج است

«فردی» با بیان اینکه امروز هر چه داریم، از وجود مقدس بسیج است، گفت: باید توجه داشته باشیم که رستگاری ما در دنیا و آخرت در گرو ادامه دادن راه شهداست.
کد خبر: ۴۹۰۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹ - 22November 2021

امروز هر چه داریم، از وجود مقدس بسیج استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سرهنگ‌ «علی خان‌بابایی» رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز پیش از ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج که به همت این سازمان در کانون شهید سبحانی برگزار شد، اظهار داشت: طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، بسیج باید در وسط میدان باشد تا ارزش‌ها و فضیلت‌های انقلاب زنده بماند. این جمله کلیدی و مهم همواره در طول عمر انقلاب در حال تحقق است.

وی با بیان اینکه تشکیل بسیج به فرمان حضرت امام خمینی (ره) این جمله را تکمیل کرد، ادامه داد: سازمان بسیج کارمندان سپاه استان البرز اقدامات بسیاری را انجام داده تا در وسط میدان باشد و عملکرد خوبی را نیز توسط کارمندان و بسیجیان و فرماندهان 260 پایگاه بسیج استان البرز در زمینه خدمت‌رسانی به مردم و رضایتمندی آن‌ها رقم زده است.

رئیس سازمان بسیج کارمندان سپاه استان البرز در خصوص اقدامات این سازمان در سال جاری گفت: در هشت ماهه امسال، 10 هزار بسته معیشتی، هر بسته به ارزش 350 تا 500 هزار تومان میان محرومان توزیع و 45 سری جهیزیه، هر یک به ارزش ریالی 25 میلیون تومان به خانواده‌ها و زوج‌های نیازمند اهدا شد. همچنین در این مدت بازسازی 25 خانه محروم در اطراف کرج، هر یک با هزینه‌ای حدود 50 میلیون تومان صورت گرفت.

سرهنگ خان‌بابایی مطرح کرد: برپایی میزهای خدمت تخصصی و جهادی در محلات و مساجد مختلف یکی از اقدامات تخصصی این سازمان است. دفاع از مقر و ادارات نیز از جمله اقدامات مهمی است که در استان البرز صورت می‌گیرد که به موجب آن و با کمک همه عوامل ادارات، دیگر شاهد هیچ آسیبی در این اماکن نخواهیم بود.

«نورمحمد فردی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز نیز در این مراسم مطرح کرد: اوایل انقلاب، زمانی که حضرت امام خمینی (ره) فرمان تشکیل بسیج را در سراسر کشور صادر کردند، هیچ‌کس نمی‌دانست این مجموعه چه اهدافی دارد و چه اقداماتی را باید انجام دهد اما اکنون پس از گذشت بیش از 40 سال از آن فرمان تاریخی، ثابت شده که بسیج مظهر اقتدار، شوکت و عزت کشور است.  

وی با اشاره به نقش‌آفرینی بسیج در همه عرصه‌ها و حوادث کشور بیان داشت: بسیج در دوران دفاع مقدس، حضور معناداری داشت و در همه صحنه‌های انقلاب خود را به خوبی نشان داد. اگر امروز در مقابل توطئه‌های دشمن ایستادگی می‌کنیم و پوزه آمریکا را به خاک می‌مالیم، پس از لطف خدا و رهبری امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، به برکت دلاوری‌های بسیجیان و شهداست.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز اذعان داشت: در دوران دفاع مقدس، همه جبهه استکبار از دشمن حمایت می‌کردند اما ما به جز لطف خدا، رهبری امامین انقلاب و رشادت‌های مردم، چیزی نداشتیم که با وجود چنین شرایطی نیز پوزه دشمن را به خاک مالیدیم. در همه جنگ‌ها قسمت‌هایی از ایران اشغال شد اما دوران دفاع مقدس تنها جنگی بود که حتی یک وجب از خاک کشور نیز کم نشد.

فردی با بیان اینکه امروز هر چه داریم، از وجود مقدس بسیج است، مطرح کرد: باید توجه داشته باشیم که رستگاری ما در دنیا و آخرت در گرو ادامه دادن راه شهداست و اگر می‌خواهیم موفق شویم و توطئه‌های دشمن را خنثی کنیم، باید به تأسی از مکتب عاشورا و در مسیر شهدا گام برداریم. دشمن بداند تا ملت ولایتمدار ایران در صحنه هستند، نمی‌تواند هیچ خلأیی در نظام و انقلاب ایجاد کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها