فرمانده انتظامی استان البرز:

تفکر بسیجی می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم بزند

سردار «محمدیان» گفت: شکی نیست که تفکر بسیجی می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه‌ای که ضرورت داشته باشد ایفای نقش کند.
کد خبر: ۴۹۰۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۰ - 22November 2021

تفکر بسیجی می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم بزندبه گزارش دفاع‌پرس از کرج، سردار «عباسعلی محمدیان» فرمانده انتظامی استان البرز با صدور پیامی هفته بسیج را به محضر فرمانده معظم کل قوا، بسیجیان و عموم مردم انقلابی استان البرز تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«بسیج لشکر مخلص خدا و شجره طیبه‌ای است که شکوفه‌های آن بوی بهار وصل و طراوت یقین حدیث عشق به امام خمینی (ره)، شهیدان و اسلام ناب محمدی (ص) را می‌دهد.

هفته بسیج نماد پایداری، عزت، شرف و تجلی صلابت نظام مقدس جمهوری است و شکی نیست که تفکر بسیجی می‌تواند مدیریت انقلابی و جهادی را رقم زده و در هر زمینه‌ای که ضرورت داشته باشد ایفای نقش کرده و باری را از دوش مردم نجیب کشور بردارد.

همان‌طور که امام خمینی (ره) بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی فرمودند: «بسیج، مدرسه عشق و مکتب شاهدان و شهیدان گمنامی است که پیروانش بر گلدسته‌های رفیع آن، اذان شهادت و رشادت سر داده‌اند.»، بنابراین بسیجی بودن تنها به اسم نیست بلکه همه کسانی که در راه دین اسلام و انقلاب تلاش می‌کنند بسیجی و مجاهدان فی سبیل الله محسوب می‌شوند.

امروز در گام دوم انقلاب، ملت سلحشور ما همانند بسیجیان دوران هشت سال دفاع مقدس با وحدت، اعتماد و انسجام روزافزون و با بهره‎‌گیری از تفکر بسیجی و پیروی از فرامین مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، کمر همت بسته‌اند تا با آبادانی کشور چشم طمع دشمنان اسلام و انقلاب را از کشور امام زمان دور نگاه دارند.

پاسداری و حراست از ارزش‌های انقلاب و حفظ حریم نظام، اولویت مأموریت‌های نیروی انتظامی و بسیج است و داشتن روحیه بسیجی و شهادت‌طلبی بهترین راه مقابله با توطئه‌های دشمن است. در پایان بنده به‌عنوان خدمتگزار مردم در فرماندهی انتظامی استان البرز، هفته بسیج را به محضر مقام عظمای ولایت، خانواده‌های معظم شهدا، بسیجیان سلحشور و عموم مردم مسلمان ایران کوچک تبریک می‌گویم و آرزوی توفیق روزافزون برای ایران و ایرانی را دارم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار