مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا:

«بسیج»، کلید حل مشکلات کشور در همه میدان‌هاست

«نوری» گفت: بسیج کلید حل مشکلات کشور در همه میدان‌ها و الگوسازی برای آحاد مردم است.
کد خبر: ۴۹۰۵۶۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۲ - 22November 2021

«بسیج» کلید حل مشکلات کشور در همه میدان‌هاستبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «شهرام نوری» مسئول بسیج اقشار و متخصصین سپاه کربلا امروز در دیدار مسئولین و نخبگان بسیجی با آیت الله «محمدباقر محمدی لائینی» نماینده ولی فقیه در مازندران که به مناسبت هفته بسیج در مجتمع اهل بیت (ع) ساری برگزار شد، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران با صدور بیانیه گام دوم، به توجه به جوانان نخبه و بسیجی در مسیر رسیدن به آرمان تشکیل تمدن نوین اسلامی اشاره کرده است.

وی با بیان اینکه شعار محوری هفته بسیج امسال «بسیج پاره تن مردم» است، افزود: بسیج به‌عنوان کلید حل مشکلات کشور در همه میدان‌ها، الگوسازی برای آحاد مردم، تربیت نسل آینده و نقش‌آفرینی در عرصه‌های مختلف و سایر موارد کارایی دارد.

نوری تصریح کرد: دو هزار و ۱۰۰ هیات اندیشه‌ورز بسیج در راستای حل مسائل و مشکلات محلات اسلامی، فعالیت بسیج در نهاد‌های مختلف در بحث مبارزه با فساد، تربیت نیرو‌های تراز انقلاب اسلامی، در عرصه سلامت و بهداشت، در حوزه امنیت غذایی، در راستای طرح پایش صنایع کوچک، در راستای آموزش اصحاب رسانه و ... با عناوین مختلف مشغول فعالیت است.

وی تاکید کرد: امید است با پیاده سازی تفکر بسیجی در عرصه‌های مختلف همه ما بتوانیم در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی گام مهمی برداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار