معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان:

تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران به طور جدی پیگیری شود

«شیبانی تذرجی» گفت: مدیران دستگاه‌ها باید به‌ صورت جدی پیگیر اجرایی‌ شدن موضوع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در تمام دستگاه‌های اجرایی باشند.
کد خبر: ۴۹۰۵۷۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۴ - 23November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از هرمزگان، «نازنین شیبانی تذرجی» معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری هرمزگان در جلسه کمیته اصلاح ساختار، فرآيندها، توسعه دولت الكترونيک و فناوری‌های مديريتی استانداری هرمزگان با اشاره به تبدیل وضعیت استخدام ایثارگران و فرزندان آنها در دستگاه‌ها، اظهار داشت: بر اساس قانون اگر فردی بخواهد کارمند رسمی شود، نیاز به سابقه ایثارگری از طرف خودش، پدر یا مادرش دارد تا مراحل اداری آن را طی کند. مدیران دستگاه‌ها باید به‌ جد پیگیر اجرایی‌ شدن موضوع تبدیل وضعیت استخدامی ایثارگران در تمام دستگاه‌های اجرایی باشند.

وی با تاکید بر برنامه‌ریزی جهت اجرا و به هدف رساندن رفع مشکلات بخشداری‌ها، گفت: نياز سنجی و بررسی و رفع مشكلات بخشداری‌ها در زمینه توسعه شبکه دولت الکترونیک در استان هرمزگان را در دستور كار قرار داده‌ایم. اولويت اصلی ما نياز سنجی، برنامه‌ریزی به منظور رفع مشكلات در بخشداری‌ها است. ساماندهی امور مربوط به بخشداری‌ها بايد با همدلی و همفكری پيش رود تا بستر خدمت به مردم فراهم شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار