معاون امور مناطق شهرداری تهران در جمع خبرنگاران:

طرح صیانت از حقوق کارکنان شهرداری به دنبال حمایت از شفافیت است/ با متخلفان برخورد خواهد شد

نطری گفت: طرح صیانت از حقوق کارکنان شهرداری برای حمایت از افرادی است که به دنبال درست کار کردن، شفافیت و خدمت کردن هستند و اگر کسی تخلفی داشته باشد با آن برخورد خواهیم کرد.
کد خبر: ۴۹۰۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۷ - 23November 2021

طرح صیانت به دنبال حمایت از شفافیت است/ با متخلفات برخورد خواهد شدبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، حسین نظری معاون امور مناطق شهرداری تهران امروز (سه‌شنبه) در حاشیه بیست و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح تحویل در نگهداشت شهر در حوزه حمل و نقل شهری، اظهار داشت: این طرح یک ایده کلان است و در مرحله شروع آن هستیم؛ مطالعات وضع موجود، شناسایی کاستی‌ها و احصاء مشکلات صورت گرفته است.

وی ادامه داد: در طرح تحول حوزه حمل و نقل نیازمند افزایش ناوگان اتوبوسرانی و مترو هستیم؛ همچنین نیازمند دوباره ذخیره سازی انبار‌های نگهداری و تعمیرات ماشین‌آلات در شهر تهران هستیم.

نظری در خصوص طرح صیانت از حقوق کارکنان شهرداری گفت: در این طرح به دنبال صیانت از حقوق شهرداران هستیم نه اینکه تخلفات و عدم پاسخ به مردم را بپوشانیم.

معاون امور مناطق شهرداری تهران افزود: در این طرح به شهرداران کمک خواهیم کرد که از مسیر خود خارج نشده و دچار تهدیدات و نفوذ‌های غیر معقول نشوند.

نظری خاطرنشان کرد: بیشترین موضوع صیانت آموزش است و در این طرح به کارکنان آموزش خواهیم داد که در مسیری مشخص و قانونی راه خود را طی کنند.

وی اظهار داشت: آموزش‌های ضمن خدمت، صیانت و هوشمند سازی فعالیت‌های شهرداری از ایجاد فساد جلوگیری خواهد کرد.

معاون امور مناطق شهرداری تهران گفت: طرح صیانت برای حمایت از افرادی است که به دنبال درست کار کردن، شفافیت و خدمت کردن هستند و اگر کسی تخلفی داشته باشد با آن برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها