شهید قاسم‌زاده: معلمین فی سبیل‌ الله باشید

شهید قدرت‌اله قاسم‌زاده در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: ««از شما می‌خواهم که براى پیاده نمودن احکام اسلام جهاد و کوشش نمایید و معلمین فى سبیل‌ الله باشید که تنها راه حق است که انسان را رستگار می‌کند و در همه کارهایتان تنها نظرتان به خدا باشد.»
کد خبر: ۴۹۰۷۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۹ - 23November 2021

شهید قاسم‌زاده: معلمین فی سبیل‌الله باشید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، شهید «قدرت‌اله قاسم زاده» فرزند «عبداله»، دوم فروردین ۱۳۴۱ در قصرالدشتِ شیراز دیده به جهان گشود و سرانجام در تاریخ سی‌ام آبان ۱۳۶۲ در پاسگاه زید به فیض شهادت نائل آمد.  

 وصیت‌نامه شهید قدرت‌اله قاسم زاده

«وَلا تَحسَبَنَّ الَّذینَ قُتِلوا فی سَبیلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحیاءٌ عِندَ رَبِّهِم یُرزَقونَ

اشهد ان لا اله الا الله و اشهد ان محمدا رسول الله و اشهد ان على ولى الله.

درود به روان حسین بن على (ع) که فرزندان و رهروانى همچون امام خمینى دارد. رهبرى امام امت با الهام از صراط مستقیم حسین (ع) به سوى الله است که رزمندگان رشید برعلیه مزدوران باطل تربیت نموده است.

از خدا می‌خواهم که از گناهان و لغزش‌های گذشته این بنده ناچیزش بگذرد و مرا در صف شهدا جای دهد.

پدر و مادر عزیزم! برادران و خواهر عزیزم و اقوام و آشنایان و دوستانم! اگر از من خطایى سرزده مرا ببخشید و هرگز براى من ناراحت نباشید و پیوسته به فکر پیروزى رزمندگان اسلام و همیشه براى این یاران حسین (ع) و گلهاى شکفته باغ زهرا (س) که در کربلای ایران پرپر می‌شوند دعا کنید که خداوند هرچه زودتر این جنگ را به نفع ایران به پیروزی نهایى برساند.

والدین عزیزم! از شما می‌خواهم که خوشحال باشید؛ چون خوشحالى شما باعث شادى روح من می‌شود، از شما می‌خواهم که براى پیاده نمودن احکام اسلام جهاد و کوشش نمایید و معلمین فى سبیل‌الله باشید که تنها راه حق است که انسان را رستگار می‌کند و در همه کارهایتان تنها نظرتان به خدا باشد.

درود بر رهروان حسین (ع) و امت شهید پرور ایران، لعنت خدا بر شیطان رجیم و آمریکا و شوروى جهانخوار.

والسلام علیکم و رحمه الله برکاته

قدرت اله قاسم زاده»

منبع: نوید شاهد

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها