بامداد امروز اتفاق افتاد؛

بمباران گسترده «مأرب» یمن با هدف جلوگیری از پیشروی نیروهای مقاومت

جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بامداد امروز چهارشنبه با هدف جلوگیری از پیشروی‌های نیرو‌های مقاومت در استان «مأرب» مناطق مختلفی از این استان را بمباران کردند.
کد خبر: ۴۹۰۸۰۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۸ - 24November 2021

بمباران گسترده «مأرب» یمن با هدف جلوگیری از پیشروی نیروهای مقاومتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المسیره، جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی طی ۲۴ ساعت گذشته حملات هوایی خود به نقاط مختلف شهر «مأرب» را بیش از پیش تشدید کردند.

بر اساس این گزارش، رسانه‌های یمنی اعلام کردند که طی ۲۴ ساعت گذشته جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی بار‌ها شهر مأرب را بمباران کرده‌اند. این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که یمنی‌ها اخیراً پیشروی‌های محسوسی در مأرب داشته‌اند.

رسانه‌های مذکور اعلام کردند که هدف اصلی و اساسی عربستان سعودی و متحدانش از تشدید حملات به مأرب ممانعت از تداوم سلسله پیشروی‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در این شهر است.

گفتنی است، نیرو‌های یمنی روز چهارشنبه گذشته دستاورد‌های جدیدی را در نبرد با عناصر وابسته به سعودی خلق کردند. یمنی‌ها موفق شدند بر مناطق «شقه مَی» و «عِرق مَی» مسلط شوند.

منابع آگاه اعلام کردند که ارتش و کمیته‌های مردمی یمن پس از تحقق دستاورد‌های مذکور موفق شدند به ۵ کیلومتری مرکز شهر مأرب برسند. این در حالی است که نیرو‌های یمنی پیشتر در ۸ تا ۱۰ کیلومتری مأرب بودند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار