امام جمعه شهرستان کردکوی:

امروز تفکر بسیجی در همه کشورها وارد شده است

حجت‌الاسلام «شیخی» گفت: امروز تفکر بسیجی در همه کشورها وارد شده است؛ این شجره طیبه را که اولین بار امام خمینی (ره) بنیان نهاد امروز برکات زیادی در دنیا دارد.
کد خبر: ۴۹۰۸۲۰
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹ - 24November 2021

امروز تفکر بسیجی در همه کشورها وارد شده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، سومین یادواره 26 شهید کارمندی، اصناف و کارگری شهرستان کردکوی با حضور فرماندار، امام جمعه، فرمانده و مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهرستان و دبیر قرارگاه ۱۷ ربیع‌الاول سپاه نینوا در سالن اجتماعات فرمانداری برگزار شد.

حجت‌الاسلام «محمد شیخی» امام جمعه شهرستان کردکوی در این مراسم اظهار داشت: بسیج از زمان تاسیس تاکنون مانند درختی مثمر در حال تکامل و پیشرفت است. فعالیت‌های بسیج فراتر از فعالیت دفاعی در ابتدای تاسیس رفته است و در زمینه‌های پزشکی، محرومیت‌زدایی، بسیج سازندگی، ورزشی، علمی، کمک به آسیب‌دیدگان از بلایای طبیعی است.

شیخی گفت: امروز تفکر بسیجی در همه کشورها وارد شده است؛ این شجره طیبه را که اولین بار امام راحل بنیان نهاد امروز برکات  زیادی دارد. در این 42 سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی هر کجا نیاز به حضور بسیج بود، این نیروی مردمی با شور و اشتیاق  وارد میدان شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار