استاندار یزد:

ما مدیون حوزه دفاع مقدس هستیم

«فاطمی» در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد گفت: ما مدیون این حوزه هستیم، انقلاب ما و زیربنای انقلاب ما پایه آن در این قسمت است. اگر مورد غفلت واقع شد کار‌های اقتصادی دیگر اثری نخواهد داشت.
کد خبر: ۴۹۰۹۳۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۳ - 24November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد با حضور «مهران فاطمی» استاندار یزد، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان یزد، سرهنگ «منصور زارع» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس یزد در سالن «کوثر» استانداری برگزار شد.

استاندار یزد در این نشست ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: سپاه و بسیج در طی این سال‌هایی که گذشت نوآورانه و مبتکرانه کار‌های ارزشمند زیادی انجام دادند و در استان یزد برگزاری کنگره چهار هزار شهید استان برگی به کتاب زرین افتخارات یزد اضافه کرد.

فاطمی اضافه کرد: گرامیداشت یاد شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به دلیل اخلاصی که در آن‌ها بود در تاریخ یزد به عنوان باقیات و صالحات ادامه پیدا می‌کند و این نکته بسیار ارزشمند است. ما در حوزه دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و جهاد هر چه که هزینه کنیم و هر چه که کار کنیم جا دارد. اگر بخواهیم در کنار فعالیت‌های اقتصادی، فعالیت فرهنگی انجام دهیم، کاری ارزشمندتر از فعالیت ایثار و شهادت، مقاومت و جهاد وجود ندارد.

وی با اشاره به شجره طیبه بسیج که توسط امام راحل (ره) به ما واگذار شده است افزود: ما وظیفه داریم در این حوزه مقدس کار کنیم و این بهترین فعالیت در حوزه مدیریتی هر شخص محسوب می‌شود، آنچه که برای ما باقی می‌ماند این مسئله است.

استاندار یزد ضمن اعلام آمادگی و حمایت برای تامین اعتبار در حوزه دفاع مقدس گفت: ما مدیون این حوزه هستیم، انقلاب ما و زیربنای انقلاب ما پایه آن در این قسمت است. اگر مورد غفلت واقع شد کار‌های اقتصادی دیگر اثری نخواهد داشت.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی گفت: ایشان فرمودند پیشکسوتان جهاد و شهادت در پیچ و خم زندگی فراموش نشوند، زنده نگه داشتن یاد شهیدان کمتر از شهادت نیست، خیلی حرف در این مسئله هاست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار