نماینده ولی فقیه در خوزستان:

نخستین ویژگی نیروهای بسیجی پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلامی است

موسوی‌فرد گفت: نخستین ویژگی نیروهای بسیجی و انقلابی پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلامی است که اگر تقویت شود حرکت انقلاب نه مقطعی بلکه همواره مستمر خواهد بود.
کد خبر: ۴۹۰۹۴۹
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ - 24November 2021

نخستین ویژگی نیروهای بسیجی پایبندی به مبانی و ارزش های اسلامی استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «سید محمد نبی موسوی فرد» نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز در اجتماع بزرگ و نمایش اقتدار بسیجیان خوزستان در اهواز اظهار داشت: نخستین ویژگی نیروهای بسیجی و انقلابی پایبندی به مبانی و ارزش‌های اسلامی است که اگر تقویت شود حرکت انقلاب نه مقطعی بلکه همواره مستمر خواهد بود.

وی افزود: دومین شاخصه انقلابی‌گری، هدف‌گذاری و رسیدن به آرمان‌های انقلاب و همت بلند برای رسیدن به اهداف متعالی است که اگر این هدف دنبال شود بی شک مقاومت و ایستادگی ما برابر فشارهای دشمن دوچندان خواهد شد.

موسوی‌فرد بیان داشت: برخی‌ها سعی دارند جوانان و جامعه ما را ناامید کنند و بگویند انقلابی گری تا حدودی است و نمی‌شود به اهداف عالیه راه پیدا کرد.

امام جمعه اهواز پایبندی به استقلال کشور را سومین شاخصه بسیج انقلابی دانست و گفت: استقلال فرهنگی از تمامی رویکردهای انقلاب، مهمتر است چرا که در شرایط کنونی و مقابل هجمه گسترده فرهنگ غربی، سبک زندگی ما باید اسلامی باشد.

وی از دیگر شاخصه‌های انقلابی‌گری را حساسیت برابر دشمن و تبعیت نکردن از نقشه‌های شوم دشمنان و نیز  تقوای دینی و سیاسی بیان کرد.

نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: تا زمانی که در مراکز علمی و حوزه‌ها هستیم باید روی رفتار و منش خود کار کنیم تا از شهدای والامقام الگو گرفته و در زندگی خود اعمال کنیم.

حجت‌الاسلام موسوی فرد ادامه داد: امروز برخی‌ها در بعضی از استان‌ها برای تامین آب کشاورزی به کف خیابان‌ها و بستر رودخانه آمده‌اند و گویا سبک زندگی جابه‌جا شده است.

وی افزود: هم اکنون وضعیت کم آبی در پشت سدهای کشور مشخص است و اگر هم آبی وجود دارد، آب مرده و قابل انتقال نیست؛ باید در شرایط کنونی مردم برای بارش باران رحمت دست به سمت آسمان دراز کنند تا حجم ذخایر آبی کشور افزایش یابد.

امام جمعه اهواز همچنین به فعالیت چند ماهه دولت انقلابی اشاره کرد و متذکر شد: باید یکسال به دولت سیزدهم فرصت دهیم در آن زمان وضعیت معیشت مردم و شرایط اقتصادی کشور را بررسی کنیم که نشانه‌ها حاکی از آن است که وضعیت رو به بهبود است.

موسوی‌فرد همچنین به مسئولان خوزستان اضافه کرد: برخی افراد به پیش از روی کار آمدن دولت انقلابی تعلق دارند و با این حقوق های نجومی نباید در جایگاه قدرت بمانند. یک نفر بیش از ۱۰۰ میلیون تومان حقوق بگیرد اما یک کارگر ماه‌ها حقوق دریافت نکند، این عادلانه نیست.

حجت الاسلام ‌موسوی فرد گفت: امروز رییس جمهوری سوار خودروی ساده‌ای می شود و از خودروها و تشریفات کذایی دور است و این رفتار نیروهای انقلابی است که باید از آن الگوبرداری شود.

وی بیان داشت: مردم کشور مقابل سختی‌ها سرخم نکرده و با محرومیت‌ها کنار آمده‌اند و همواره مقاومت می‌کنند اما تبعیض و فساد آن ها را آزار می‌دهد.

اجتماع بسیجیان نواحی مقاومت شهرستان اهواز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج با حضور نماینده ولی فقیه در خوزستان، استاندار، رئیس کل دادگستری، جانشین قرارگاه ارتش در جنوب، رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان، دادستان نظامی و جمعی از فرماندهان نیروهای انتظامی و مجموعه‌های سپاه برگزار شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار