مدیرکل حفظ آثار خوزستان:

مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار دارند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس استان خوزستان نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت دارند.
کد خبر: ۴۹۰۹۵
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸ - 01July 2015

مراکز فرهنگی دفاع مقدس نقش مهمی در ترویج فرهنگ ایثار دارند

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار محمد علی پور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در جلسه شورای اداری این اداره کل گفت: مراکز فرهنگی دفاع مقدس خوزستان جایگاه ویژهای در استان دارند.

وی با اشاره به راه اندازی مراکز فرهنگی دشت آزادگان، آبادان و اهواز تاکید کرد: مراکز فرهنگی نقش محوری در ترویج فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت در فضای فرهنگی استان دارند.

وی درخصوص باغ موزه دفاع مقدس استان خوزستان نیز با تقدیر از مدیران دستگاههای اجرایی استان بویژه استاندار خوزستان بیان کرد: استان خوزستان دارای ظرفیتهای بالقوهای در حوزه دفاع مقدس است که در تلاش هستیم این ظرفیت در استان احصاء شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان در این جلسه ضمن تقدیر از کارکنان اداره کل حفظ آثار خوزستان بدلیل تلاشهای بیوقفه در جهت اشاعه فرهنگ پایداری تصریح کرد: تا رسیدن به شرایط مطلوب راه طولانی در پیش داریم و ضرورت دارد همکاران محترم خود را به سلاح صبر و استقامت مجهز و فرمایش مقام معظم رهبری را در خصوص کار پرتلاش و با کیفیت سرلوحه کار خود قرار دهند. 

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها