فرمانده سپاه استان کرمانشاه:

بسیج برای دوستان مایه دلگرمی و برای دشمنان مایه هراس است

سردار «ریحانی» گفت: امروز بسیج در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی حضوری فعال دارد و این نیروی مردمی برای دوستان مایه دلگرمی و برای دشمنان مایه ترس و هراس است.
کد خبر: ۴۹۰۹۵۸
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۸ - 24November 2021

بسیج برای دوستان مایه دلگرمی و برای دشمنان مایه هراس استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، امروز سرتیپ دوم پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه حضرت نبی‌ اکرم (ص) استان کرمانشاه در  مراسم شکوه و اقتدار بسیج، با اشاره به اینکه امام راحل بسیج را به توحید که اساس دین است، تشبیه کرده است، گفت: بسیج، شجره طیبه‌ای است که امام راحل آن را غرس و رهبر معظم انقلاب اسلامی آن را آبیاری و رشد داد، امروز میدان‌دار همه صحنه‌های انقلاب و بزرگترین عامل بازدارندگی در برابر دشمنان است.

سردار  ریحانی با اشاره به اینکه امام راحل بسیج را فقط برای دفاع و امنیت ایجاد نکرد، افزود: امام بسیج را ایجاد کرد تا الگویی برای هسته‌های مقاومت در دنیا باشد و همچنان که امروز می‌بینیم در عراق، سوریه، لبنان، یمن و حتی در کشورهای غیرمسلمان هم فرهنگ بسیج که برگرفته از فرهنگ ناب عاشورایی است گسترش داده شده تا چشم جهانخوران از کشورهای مظلوم به دور باشد.

وی نقش بسیج در دفاع مقدس، سازندگی کشور، محرومیت‌زدایی، بهداشت و درمان را نقشی بسیار مهم ارزیابی کرد و ادامه داد: در یکی دو سال اخیر حوادث تلخی در استان کرمانشاه اتفاق افتاد مانند سیل و زلزله که اولین کسانی که برای امداد و نجات در سرپل ذهاب حاضر بودند بسیجیان بودند ب‌طوری‌که رهبر معظم انقلاب اسلامی از این حضور به موقع تشکر کردند.

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با اشاره به فعالیت‌های بسیج در زمان کرونا و ضدعفونی کردن معابر، واکسیناسیون و طرح شهید سلیمانی برای کنترل کرونا در استان هم گفت: امروز بسیج در همه عرصه‌های خدمت‌رسانی حضوری فعال دارد و این نیروی مردمی برای دوستان مایه دلگرمی و برای دشمنان مایه ترس و هراس است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار