نماینده ولی فقیه در گیلان تاکید کرد؛

ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی رسالت بسیجیان است

آیت‌الله فلاحتی ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی را رسالت بسیجیان دانست و گفت: انقلاب اسلامی در سایه رهبری دین خدا، دین باوری و استقامت مردم در برابر مشکلات فائق آمده است.
کد خبر: ۴۹۰۹۶۶
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۱ - 24November 2021

ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی رسالت بسیجیان است

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، آیت الله «رسول فلاحتی» نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در همایش بزرگ «نمایش اقتدار بسیجیان» در مصلای امام خمینی (ره) شهرستان «رشت» با اشاره به اینکه بسیج شجره طیبه و مولود انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: در طول بیش از چهار دهه انقلاب اسلامی در هر مقطعی که کشور شکوفایی را پیش روی خود دیده، بخش اعظم آن در سایه مجاهدت‌های بسیجیان تحقق پیدا کرده است.

نماینده ولی فقیه در گیلان ترویج فرهنگ و معارف انقلاب اسلامی را رسالت بسیجیان دانست و تصریح کرد: سه ضلع رهبری، شریعت الهی و مقاومت و ایستادگی مردم سبب موفقیت همه نهضت‌های الهی در طول تاریخ بوده و انقلاب اسلامی نیز در سایه رهبری دین خدا، دین باوری و استقامت مردم در برابر مشکلات بر مشکلات فائق آمده است.

وی با بیان اینکه شوکت انقلاب اسلامی استکبار جهانی را به ذلت کشانده است، افزود: ملت‌ها در سایه تلاش، ایستادگی و مقاومت به موفقیت می‌رسند ضمن اینکه سنت خدا براین است که بشریت را امتحان کند و این امتحان در طول تاریخ برای تمام امت‌ها بوده است.

آیت الله فلاحتی انقلاب اسلامی را سبب عزت ملت ایران دانست و خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۷ ملت ایران دوباره قدرتمند شد و اکنون تبدیل به الگو و رهبر برای جهانیان شده است.

وی اقتدار و عزتمندی ملت ایران را در سایه رهبری آگاه، هوشمند و الهی برشمرد و تاکید کرد: این اقتدار و عزت در کنار دین و شریعت و در سایه استقامت و ایستادگی مردم شکل گرفته و توانسته عظمت و شکوه را برای کشور به ارمغان آورد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه بسیجیان الگویی برای همه ملت‌ها هستند، تصریح کرد: انقلاب اسلامی کار را به جایی رسانده که تنها در کشور انگلستان تعداد دو هزار موسسه و مرکز تحقیقاتی برای شناخت شیعه دایر کردند، اما دشمن بداند نورانیت انقلاب اسلامی را دیگر نمی‌توان خاموش کرد.

وی رسالت امروز آحاد مردم را جلوگیری از ایجاد التهاب در جامعه دانست و متذکر شد: انقلاب اسلامی برای معنویت و تقویت بنیان‌های معنوی انسان‌ها و مسلمانان شکل گرفت و براین اساس امروز باید جامعه‌ای آرام و بدون تشتت و افتراق داشته باشیم.

آیت الله فلاحتی بسیج را به معنای معرفت خواند و افزود: بسیجی به معنای اهل بصیرت و فهم دنیای اطراف خود است ضمن اینکه بسیجی زمان شناس است.

وی با بیان اینکه برخی مواقع توسط بعضی دوستان ناآگاه حرکت‌هایی انجام می‌شود که در راستای رضای خدا نیست، خاطرنشان کرد: امروز دولتی در راس است که گفتمان انقلاب اسلامی و مردم را دارد و در بیان مطالب باید انصاف رعایت شود.

نماینده ولی فقیه در گیلان حمایت و در مسیر رهبری الهی قرار گرفتن را وظیفه اصلی تمام آحاد جامعه دانست و تاکید کرد: برخی حرکت‌های عجولانه‌ای انجام ندهند که دل رهبر را به درد آورند.

وی با اشاره به اینکه دشمن می‌خواهد انقلاب اسلامی را از درون متزلزل کند، متذکر شد: دشمن در طرح هزار ضربه چاقو علیه ملت ایران نیز شکست خواهد خورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها