جانشین وزیر دفاع:

بسیجیان در همه عرصه‌های تهاجمی دشمن خودشان را آماده مقابله کنند

سردار فرحی با اشاره به تهاجم فرهنگی، سیاسی و اقتصادی دشمنان علیه کشور گفت: بسیجیان در همه عرصه‌های تهاجمی دشمن خودشان را آماده مقابله کنند و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کنند.
کد خبر: ۴۹۰۹۹۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰ - 24November 2021

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «مهدی فرحی» جانشین وزیر دفاع در گردهمایی بزرگ بسیجیان وزارت دفاع که امروز در سازمان صنایع دفاع برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: بسیج در همه عرصه‌ها نقش آفرین بوده و بر همین اساس امامین انقلاب واژه‌ها و جمله‌های بسیار زیبا و ارزشمندی درباره این شجره طیبه عنوان کردند.

وی ادامه داد: بسیج و بسیجیان آنچنان جایگاه بالایی دارند که امام راحل فرمودند «پروردگارا من را با بسیجیان محشور کن».

جانشین وزیر دفاع در ادامه به ویژگی‌های بسیجیان اشاره کرد و گفت: تنها ظاهر بسیجی داشتن ملاک نیست، بسیج دارای تفکر و روحیه و فرهنگ ویژه اسلامی است و در نهایت اینکه با بسیجی حقیقی عملگرا است.

سردار فرحی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص بسیجیان گفت: تفکر بسیجی به فرموده فرماندهی معظم کل قوا در امتداد فرهنگ عاشورا است.

وی تصریح کرد: بسیج پرورش یافته فرهنگ عاشوراست و رفتار و سیره بسیجی باید با فرهنگ عاشورا مطابقت داشته باشد؛ لذا ما باید هر روز خودمان را با معیار‌های فرهنگ بسیج، بسنجیم و ببینیم که کردار و گفتارمان برای خدا است یا برای دست یابی به ظواهر بی ارزش دنیایی.

سردار فرحی سختکوشی و خستگی ناپذیری را از دیگر ویژگی‌های بسیجیان دانست و گفت: بسیجی باید دشمن شناس باشد تا در این فضای غبار آلود مسیر حقیقت را بیابد.

وی با اشاره به تهاجم فرهنگی و سیاسی و اقتصادی که دشمنان علیه کشور به راه انداخته اند، گفت: بسیجیان در همه عرصه‌های تهاجمی دشمن خودشان را آماده مقابله کنند و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی دفاع کنند.

انتهای پیام/۲۲۱

نظر شما
پربیننده ها