فرمانده سپاه ولی‌عصر (ع) خوزستان:

بسیج در دفاع از ارزش‌های نظام همواره پیشتاز بوده است

سردار شاهوارپور گفت: بسیج در دفاع از ارزش‌های نظام و جهاد در راه اسلام استوار ایستاده و در عرصه‌های مختلف همواره پیشتاز بوده است.
کد خبر: ۴۹۰۹۹۳
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۵ - 24November 2021

بسیج در دفاع از ارزش های نظام همواره پیشتاز بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سرتیپ پاسدار «حسن شاهوارپور» فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان امروز در آیین نمایش اقتدار بسیجیان در اهواز اظهار داشت: در این روز بسیجیان در ۲۸ نقطه با ظرفیت بیش از ۲۶ هزار بسیجی با تجمع و اجرای رزمایش بار دیگر قدرت و اقتدار خود را به رخ دشمنان کشاندند.

وی با اعلام اینکه بسیج در دفاع از ارزش های نظام و جهاد در راه اسلام استوار ایستاده و در عرصه های مختلف همواره پیشتاز بوده است، افزود: ۴۲ سال از تشکیل بسیج می‌گذرد و امروز نسل به نسل بعد از چهار دهه بسیج با همان اقتدار و سلحشوری از ارزش‌ها و کیان اسلام دفاع کرده و همچنان پای کار است.

فرمانده سپاه ولی عصر (ع) خوزستان با تقدیر از حضور پرشور عشایر غیور، بسیجیان دلاور و اقشار مختلف همچنین خواهران بسیجی و ورزشکاران در این همایش تصریح کرد: یکی از ماموریت های بسیج در استان خوزستان جذب، سازماندهی و آموزش در رده های مختلف است؛ سازماندهی بسیجیان در میدان‌های رزمی و دفاعی همچنین امدادرسانی، تجهیز و توسعه پایدار حوزه‌های مقاومت از دیگر ماموریت های بسیج است.

شاهوارپور بیان داشت: تشکیل گردان های سایبری، تشکیل گروه های جهادی و کمک به مردم در حوادث طبیعی و غیر طبیعی، ساخت منزل، مدرسه و تعمیر منازل در مناطق محروم، اعزام گروه های پزشکی، آبرسانی و ساخت خانه عالم از دیگر فعالیت های بسیج می باشد.

فرمانده سپاه ولی عصر (ع) خوزستان گفت: تاکنون ۳۱ مدرسه با ظرفیت ۱۱۵ کلاس درس و ۱۶۱ منزل مسکونی به همت بسیج در استان خوزستان ساخته شده همچنین تعمیر  ۲۰ منزل مسکونی پایان یافته است.

وی انجام هشت هزار هکتار بیابان زدایی، آبرسانی به روستاها، توزیع ۳۲۷ هزار بسته کمک معیشتی و اجرای طرح شهید سلیمانی برای مقابله با کرونا را از دیگر اقدامات بسیج در خوزستان برشمرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار