استاندار خوزستان:

نقطه اوج کارآیی بسیج را در دفاع مقدس شاهد بودیم

خلیلیان گفت: از حلقه‌های واسط تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور بسیجیان در دهه‌های اخیر است که نقطه اوج آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم و پس از آن در دوران بازسازی و مقاطع مختلف حضور و خدمات بسیج چشمگیر بوده است.
کد خبر: ۴۹۱۰۰۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۱ - 24November 2021

نقطه اوج کارآیی بسیج را در دفاع مقدس شاهد بودیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «صادق خلیلیان» استاندار خوزستان امروز در گردهمایی ۲۶ هزار نفری بسیجیان در اهواز اظهار داشت: با شکل گیری انقلاب شکوهمند اسلامی، عزت ملی بعد از دو قرن به صحنه سیاسی کشور بازگشت. از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تکیه نظام بر پایه رای و حضور مردم بوده است. بر اساس قانون اساسی انتخاب مقام معظم رهبری توسط خبرگان رهبری، انتخاب ریاست جمهوری، تعیین نمایندگان مردم و در صحنه های مختلف تکیه بر رای و حضور مردم است.

خلیلیان گفت: هر جا مردم حضور پیدا کردند بسیاری از گره‌ها را باز و مشکلات حل شد. در دفاع مقدس هم با حضور نیروهای مردمی و بسیج و حضور مردم توانستیم به موفقیت برسیم. در شرایط حاضر که ما در محاصره اقتصادی دشمن به سر می‌بریم و دشمنان به خاک ما طمع کردند باز هم ما می‌توانیم این محاصره اقتصادی را با کمک اقتصاد مقاومتی و حضور مردم بشکنیم و اهداف متعالی انقلاب اسلامی و نظام مقدس مان را محقق کنیم.

وی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی تاکید بسیاری بر سپردن امور به مردم در بخش های مختلف دارند. از حلقه‌های واسط تحقق این فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضور بسیجیان در دهه های اخیر است که نقطه اوج آن را در دفاع مقدس شاهد بودیم و پس از آن در دوران بازسازی و مقاطع مختلف حضور و خدمات بسیج چشمگیر بوده است.

استاندار خوزستان یادآور شد: همچنین در حوادث طبیعی همچون سیل و زلزله و بسیاری از مشارکت‌های مردمی بسیجیان عزیز حضور فعالی دارند و حضورشان گره گشا است. مشکلاتی است که این استان با آن دست به گریبان است در این راستا طبیعتاً انتظار حضور موثر همه نیروهای سیاسی و مردمی را داریم که از جمله آن بسیج سازندگی است.

وی متذکر شد: همه باید دست به دست هم دهیم و با هم افزایی بتوانیم یک استان سربلند و توسعه یافته در سطح و تراز انقلاب اسلامی و مردم این استان داشته باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها