مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان:

مردم اندیکا و ایل بزرگ بختیاری همواره در مسیر انقلاب حرکت کردند

سردار «مرادحاجتی» گفت: امضاء مردم اندیکا و ایل بزرگ بختیاری همیشه پای دفتر انقلاب بوده است. در زلزله اخیر قناعت و متانت شما و وفاداری تان به نظام و انقلاب را هم در دل سختی ها مشاهده کردیم که با کمترین تنش تنها به دنبال حقوق اولیه خود بودید.
کد خبر: ۴۹۱۰۱۲
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۷ - 24November 2021

امضاء مردم اندیکا و ایل بزرگ بختیاری همیشه پای دفتر انقلاب بوده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، گردهمایی بزرگ بسیجیان اندیکا با عنوان یاوران ولایت امروز همزمان با دیگر نقاط استان خوزستان در این منطقه برگزار شد.

سردار «عبدالرضا مرادحاجتی»‏، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان در این مراسم با تبریک هفته بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب، دفاع مقدس، سلامت و امنیت اظهار داشت: بسیج از متن مردم است و متن مردم، همین شما عشایر غیور و اقوام غیرتمند ایران زمین هستید.

وی افزود: امضاء مردم اندیکا و ایل بزرگ بختیاری همیشه پای دفتر انقلاب بوده است. همه ما شاهد مظلومیت و محرومیت شما در زلزله اخیر بودیم اما قناعت و متانت شما و وفاداری تان به نظام و انقلاب را هم در دل سختی ها مشاهده کردیم که با کمترین تنش تنها به دنبال حقوق اولیه خود بودید.

سردار مرادحاجتی بیان کرد: بسیج یعنی این که بی هیچ چشمداشتی برای رفع مشکلات مردم و جامعه خود را فدا کنی و هر جا لازم باشد با تمام وجود حضور داشته باشی و وظیفه انسانی و اسلامی ات را انجام دهی.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان متذکر شدک باید مواظب باشیم و بهانه دست دشمن ندهیم و قوی ترین سد و سپر برای استقامت و استکبار ستیزی همین روحیه بسیجی است که از فرهنگ دفاع مقدس نشات گرفته و البته در زندگی و سیرت شما عشایر غیور نیز همیشه جاری است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها