نماینده ولی فقیه در استان یزد:

خانواده‌های شهدا و ایثارگران پشتیبان ارزش‌های انقلاب در جامعه هستند

آیت‌الله «ناصری یزدی» گفت: نباید خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در امور تربیتی، معیشتی، اقتصادی و فرهنگی گرفتاری داشته باشند، به ویژه اگر ما در حوزه فرهنگی و تربیتی فرزندان شهدا و ایثارگران دقت داشته باشیم، هر کدام در خانه خود چند نماینده برای پشتیبانی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند.
کد خبر: ۴۹۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۲ - 25November 2021

خانواده‌های شهدا و ایثارگران پشتیبان ارزش‌های انقلاب در جامعه هستندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، آیت‌الله «محمدرضا ناصری یزدی» نماینده ولی فقیه در یزد، در دیدار با «سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با بیان این‌که در هر کاری باید مبنا و پایه فعالیت‌ها برای رضایت خداوند باشد، اظهار داشت: امام خمینی (ره) حتی یک لحظه برای غیرخدا فکر نکرده و کاری انجام ندادند و تنها به دنبال جلب رضایت پروردگار و خدمت به بندگان خدا بودند.

وی با اشاره به حضور ایثارگران در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی، افزود: ایثارگران و رزمندگان هم که در دفاع مقدس حضور پیدا کردند و در سایر عرصه‌ها جان خود را برای پیشرفت انقلاب و اسلام فدا کردند، تنها رضای خدا را مدنظر داشتند و به اوج عزت رسیدند.

امام جمعه یزد با تاکید بر اینکه اگر کمک و امداد‌های الهی نباشد، ما از امور خودمان عقب می‌مانیم، عنوان کرد: هرجایی که هستیم باید این موضوع را مدنظر قرار دهیم که نیاز به کمک‌های خداوند داریم و خودمان بدون کمک‌های خداوند نمی‌توانیم موفق شویم.

آیت‌الله ناصری یزدی با بیان اینکه خدمت به مردم به ویژه خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: خداوند متعال ارج و قرب بسیار خاص و ویژه‌ای برای این موضوع در نظر دارد و خدمت به خلق، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

نماینده ولی فقیه در استان یزد ادامه داد: نباید خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران در امور تربیتی، معیشتی، اقتصادی و فرهنگی گرفتاری داشته باشند، به ویژه اگر ما در حوزه فرهنگی و تربیتی فرزندان شهدا و ایثارگران دقت داشته باشیم، هر کدام در خانه خود چند نماینده برای پشتیبانی از ارزش‌های انقلاب اسلامی دارند و این افراد می‌توانند ظرفیت بسیار خوبی برای تداوم انقلاب اسلامی و پرچمداری آن در جامعه باشند.

امام جمعه یزد با بیان اینکه متاسفانه بخشی از افراد جامعه به ویژه در دوره شیوع کرونا از مساجد، مجالس مذهبی و روحانیت فاصله گرفتند، گفت: ایجاد این فضای خالی سبب شده است که دشمن به وسیله فضای مجازی سعی در دور کردن هرچه بیشتر مردم از ارزش‌های دینی داشته باشد.

آیت‌الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه دشمن کانون خانواده‌های ایرانی را به شدت مورد هجمه قرار داده است، خاطرنشان کرد: ما امروز برای مقابله با این تهاجم نیاز به توجه هرچه بیشتر به تربیت دینی به ویژه در مدارس و سیستم آموزشی کشورمان داریم.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان یزد، با تاکید بر اینکه سبک آموزشی در کشور ما به صورت ویژه نیاز به تحول دارد، عنوان کرد: امروز در مدارس ما به صورت ویژه به تفکر، تعقل و تدین پرداخته نمی‌شود و همین موضوع هم سبب شده است که فرزندان ما با مسائل دینی فاصله داشته باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار