مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان رضوی:

رسالت بسیج ادارات، مقابله با جریان نفوذ در دستگاه‌های اجرایی است

سردار «یوسفعلی‌زاده» گفت: همان‌گونه که در حوزه اجتماعی دشمن نفوذ کرده در سیستم اداری نیز جریان نفوذ، رخنه کرده؛ بر همین اساس بسیج ادارات باید نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهد و با آن مقابله کند.
کد خبر: ۴۹۱۰۹۸
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳ - 25November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از مشهد، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسینعلی یوسفعلی‌زاده» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در نشست بصیرتی ویژه هفته بسیج که با حضور جمعی از پیشکسوتان بسیج ادارات سپاه امام رضا (ع) در مشهد برگزار شد با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بعد از تسخیر لانه جاسوسی توسط دانشجویان که حضرت امام خمینی (ره) آن را انقلاب دوم نامیدند سردمداران کاخ سفید با عربده‌کشی و تهدید به دنبال ایجاد رعب و وحشت در دل مردم ایران اسلامی بودند.

وی افزود: امام خمینی (ره) با صدور فرمان تشکیل بسیج مستضعفین و بیان این‌که کشوری که 20 میلیون جوان دارد باید 20 میلیون تفنگدار داشته باشد پاسخ کوبنده‌ای به استکبار دادند. از آن زمان تاکنون بسیج عضو مهمی از خانواده انقلاب و سپر مستحکم دفاعی در برابر همه بدخواهی‌ها شد. سنگر، عرصه، مسئولیتی در نظام مقدس جمهوری اسلامی وجود ندارد که نیاز به حضور بسیج باشد اما این تشکل مردمی به میدان نیامده باشد.

این مسئول تصریح کرد: یکی از ارزش‌های مقاومت، حاضر بودن در وسط میدان در همه عرصه‌هاست. رهبر معظم انقلاب اسلامی اخلاص، بصیرت، زمان‌شناسی و مکان‌شناسی را عناصر شاکله بسیج می‌دانند که ضمن حفظ و صیانت از این ارزش‌ها باید بر آن‌ها مداومت کنیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی در بخش دیگری از سخنانش وجود بسیج ادارات را در دستگاه‌های اجرایی ضروری دانست و گفت: انتظاری که از دولت جمهوری اسلامی وجود دارد این است که از صدر تا ذیل آن اسلامی باشد و ارزش‌های دینی از آن استشمام شود. یکی از کارکردهای مهم بسیج که به‌صورت مستمر و گاهی به‌طور ویژه دنبال می‌شود این است که باید مراقب بود که به ضد خود تبدیل نشود و پیش‌رونده و پیش‌برنده باشد.

وی تصریح کرد: همان‌گونه که در حوزه اجتماعی دشمن نفوذ کرده در سیستم اداری هم جریان نفوذ، رخنه کرده؛ بر همین اساس بسیج باید نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهد و با آن مقابله کند.

یوسفعلی‌زاده تأکید کرد: همان‌گونه که سلامت جسم برای همه ما مهم است باید سلامت فکر و اندیشه و همچنین سلامت حرکت انقلاب اسلامی که ثمره خون شهیدان است موردتوجه ویژه قرار گیرد و باید با آنچه سلامت نظام مقدس جمهوری اسلامی را تهدید می‌کند مقابله کرد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی 43 ساله شده است. اگر بخواهیم قرن‌ها این انقلاب تداوم داشته باشد و آرمان‌های آن برقرار باشد باید بر مداری که تاکنون حرکت کردیم جلو برویم.

این مسئول در ادامه به اهمیت جهاد تبیین اشاره کرد و بیان داشت: جدیدترین دستوری که رهبر معظم انقلاب با تکیه به جوانان برای آحاد مردم صادر فرمودند جهاد تبیین است.

وی گفت: امروز دشمن با صد زبان و با به‌کارگیری همه فنّاوری‌ها و ظرفیت‌های تبلیغاتی، عملیات فرهنگی را علیه انقلاب اسلامی آغاز کرده تا دروغ، خرافه و بدعت را به جامعه القا کند لذا باید آحاد مردم به‌خصوص بسیجیان در برابر این دسیسه قیام کنند. مردم با حضور گسترده خود در عرصه جهاد تبیین جواب هجمه گسترده دشمن خواهد داد.

یوسفعلی‌زاده ادامه داد: جهاد تبیین بر عهده همه کسانی است که همراه انقلاب، همراز شهیدان و سرباز ولایت هستند. هر کس در خانه خود باید جهاد تبیین را آغاز کند تا به سطح جامعه تسری پیدا کند.

این مسئول بیان داشت: بسیج در میدان «جهاد تبیین» سلاح برنده است زیرا جمع کثیری از نیروهای عملیات کننده در این جهاد در جغرافیای ایران اسلامی گسترده شدند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان رضوی گفت: در حوزه جهاد تبیین کار زیاد است که با کسب سواد رسانه‌ای و تبلیغی و نقش‌آفرینی آحاد مردم به‌خصوص بسیجیان می‌توان به همه یاوه‌گویی‌های رسانه‌ای غرب که به دنبال ناکارآمد جلوه دادن نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند پاسخ داد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار