مدیر کل حفظ آثار خوزستان خبر داد:

بزرگداشت شهدای عملیات نصر 4 در شهرستان بهبهان برگزار شد

مدیر کل حفظ آثار خوزستان گفت: همزمان با سالروز عملیات نصر 4 مراسم بزرگداشت 43 شهید شهرستان بهبهان در این عملیات برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۲۲
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۷ - 02July 2015

بزرگداشت شهدای عملیات نصر 4 در شهرستان بهبهان برگزار شد

به گزارش دفاع پرس از اهواز، سردار محمد علی پور مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان گفت: به مناسبت فرا رسیدن سالگرد عملیات نصر 4 و شهادت 43 شهید شهرستان بهبهان در این عملیات، مراسم بزرگداشتی در گلزار شهدای این شهرستان برگزار شد.

وی افزود: در این مراسم که با حضور جمعی از خانواده های معظم شهدا و یادگاران 8 سال دفاع مقدس برگزار شد، همرزمان شهدا به بیان خاطراتی از عملیات پرداختند.

سردار علی پور تصریح کرد: این مراسم به صورت هرساله با همکاری بنیاد شهید، مجمع رزمندگان تیپ امام حسن (ع)، گروه یاران دفاع مقدس و خادمین شهدای این شهرستان برگزار می شود.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس خوزستان، افزود: این مراسم با عطر افشانی و غبارروبی مزار شهدا آغاز و قرائت زیارت عاشورا و با بیان خاطرات رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ادامه یافت.

گفتنی است؛ عملیات نصر 4 با هدف آزادسازی شهر ماووت عراق و ارتفاعات این منطقه در ساعت 2 بامداد سال 66  با رمز مبارک "یا امام جعفرصادق(ع)" آغاز و به پیروزی غرور آفرین رزمندگان دلیراسلام منجر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها