معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

بیش از 109 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) ارسال شد

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از استقبال خوب مردم از جشنواره نامه‌ای به امام رضا(ع) خبر داد و گفت: تاکنون تعداد 109 هزار و 241 نامه به دبیرخانه جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) ارسال شده است.
کد خبر: ۴۹۱۲۳
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳ - 02July 2015

بیش از 109 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره بین‌المللی نامه‌ای به امام رضا(ع) ارسال شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران عباس زارع معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از ارسال 109 هزار و 241 نامه از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه جشنواره بین المللی نامه ای به امام رضا(ع) خبر داد و گفت: تا کنون فراخوان جشنواره به کشورهای متعددی ارسال شده است و همچنین به مدارس، نهادها و دیگر ارگان و سازمان ها در داخل کشور برای دریافت نامه های دلباختگان و شیفتگان حضرت امام رضا(ع) فراخوان ها را ارسال کرده ایم و خوشبختانه این جشنواره با استقبال خوب مردم مواجه شده است.

وی با اشاره به اهمیت این جشنواره در سطح بین المللی، از توزیع فراخوان جشنواره در بیش از 80 مدرسه خارج از کشور خبر داد و در ادامه گفت: احیای سنت نامه نگاری در عصر کنونی که تکنولوژی های پیشرفته ای نقش آن را کمرنگ کرده، این جشنواره فرصت زیبایی را ایجاد می کند تا مردم ، شیدایی و دلدادگی خود به اهل بیت(ع) را در این مسیر ابراز کنند.

زارع همچنین تصریح کرد: خوشبختانه این جشنواره تاثیرات بسزایی در دلها برجای گذاشته و پیرامون آن کلیپ های خوبی تولید شده و فعالیت های جانبی زیادی را رقم زده است.

وی فرهنگی همچنین از راه اندازی کانون خبرنگاران رضوی در مازندران خبر داد و ضمن اعلام این نکته که روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به عنوان رابط برتر خبری در سطح کشور از سوی دبیرخانه جشنواره بین المللی امام رضا(ع) و انتخاب دبیرخانه جشنواره نامه ای به امام رضا(ع) به عنوان دبیرخانه فعال و برتر در کشور انتخاب شده اند، افزود: دستاوردهای این جشنواره برای استان ما بی شمار بوده است.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: علاقمندان به شرکت در این جشنواره می توانند نامه های خود را تا تاریخ 31 تیر امسال به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار