رونمایی از سند هویتی شهید «فخری زاده» در قم+ تصاویر

مراسم بزرگداشت سالگرد شهید «فخری زاده» و رونمایی از سند هویتی این دانشمند شهید، شب گذشته (پنجشنبه) در قم برگزار شد.
کد خبر: ۴۹۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۲ - 26November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از قم، مراسم بزرگداشت نخستین سالگرد دانشمند هسته‌ای و دفاعی کشور شهید «محسن فخری زاده» شب گذشته (پنجشنبه) در حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین «عبدالله حاجی صادقی» نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران طی سخنانی در این مراسم، فرهنگ بسیجی را برگرفته از نهضت عاشورای حسینی دانست و اظهار داشت: بسیجیان ما برای آنکه اسلام و انقلاب کوچکترین خدشه‌ای نبیند، از جان خود می‌گذرند و هرچه انسان علم و معرفتش افزوده می‌شود، این فرهنگ در او بالنده‌تر و بالاتر می‌رود.

وی داشتن روحیه ایثار و جهاد و شهادت را موجب عزت و عظمت او در نزد پروردگار متعال دانست و گفت: بسیجی واقعی همچون شهید فخری زاده، شهادت را برای خود نعمت می‌داند و در برابر آن شکرگذار خداوند است.

در این مراسم «صادق آهنگران» به مرثیه سرایی و خاطره‌گویی از همرزمان شهیدش پرداخت؛ همچنین سند هویتی و شناسنامه شهید محسن فخری‌زاده با حضور فرزند این دانشمند شهید رونمایی شد.

بیان ویژگی‌های شهید محسن فخری‌زاده از زبان فرزندش و اجرای گروه سرود، از دیگر بخش‌های مراسم سالگرد این دانشمند شهید بود.

در مراسم فوق علاوه بر مسئولان استانی، خانواده معظم شهید، فرماندهان نیروهای مسلح و عموم مردم شهیدپرور و زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت (س)، سرهنگ «امیر کریمی» فرمانده آمادگاه شهید فراشاهی نیز حضور داشت.

رونمایی از سند هویتی شهید «فخری زاده» در قم+ تصاویررونمایی از سند هویتی شهید «فخری زاده» در قم+ تصاویررونمایی از سند هویتی شهید «فخری زاده» در قم+ تصاویررونمایی از سند هویتی شهید «فخری زاده» در قم+ تصاویررونمایی از سند هویتی شهید «فخری زاده» در قم+ تصاویر

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار