خبرنگار دفاع‌پرس در یزد مقام اول و سوم جشنواره ابوذر را کسب کرد

«ندا دهقانی‌زاده» مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در یزد، مقام اول بخش خبر و مقام سوم بخش مصاحبه را در اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان کسب کرد.
کد خبر: ۴۹۱۲۴۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ - 26November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یزد، مراسم اختتامیه اولین جشنواره رسانه‌ای ابوذر روز گذشته با حضور «مهران فاطمی» استاندار، سردار «رضا پورشمسی» فرمانده سپاه الغدیر استان، «عباس محمدیان» رئیس بسیج رسانه کشور و جمعی از مسئولان و اصحاب رسانه در سالن شهید «عباس پور» برگزار شد و از «ندا دهقانی زاده» مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در یزد که در بخش خبر مقام اول و در بخش مصاحبه مقام سوم را کسب کرد، تجلیل به عمل آمد.

خبرنگار دفاع پرس در یزد مقام اول و سوم جشنواره ابوذر را کسب کرد

این جشنواره در هشت قالب مصاحبه، تیتر، خبر، گزارش، مقاله و یادداشت، عکس، کاریکاتور، اینفوگرافی، موشن گرافی برگزار شد که در مجموع ۱۷۵ اثر که به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود و ۶۸ اثر به مرحله داوری راه یافت. در نهایت ۲۶ اثر صاحب رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف شدند که دراین جشنواره تجلیل شدند.

«ندا دهقانی زاده» مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در یزد، «زینب زارع» از خبرگزاری موج و «حمید سعیدی» از پایگاه خبری یزد رسا رتبه‌های اول تا سوم بخش خبر را کسب کردند.

در بخش مصاحبه، «محمدرضا جایروند» از خبرگزاری صدا و سیما، «مریم بهرامی» از خبرگزاری تحلیل بازار و «ندا دهقانی زاده» مسئول نمایندگی خبرگزاری دفاع مقدس در یزد رتبه‌های اول تا سوم را کسب کردند.

«گام دوم بدون بکارگیری تجربیات هشت سال دفاع مقدس میسر نیست» عنوان اثر ارسالی «ندا دهقانی زاده» بود که در بخش خبر مقام اول را کسب کرد و «نقش ناجا در ایجاد امنیت اقتصادی» عنوان اثری بود که در بخش مصاحبه مقام سوم را بدست آورد.

خبرنگار دفاع پرس در یزد مقام اول و سوم جشنواره ابوذر را کسب کرد

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها