شهید ونائی: هرگز نماز را سبک نشمارید

شهید احمد ونائی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است «برادران و خواهران عزیز خدا را مد نظر داشته باشید و هرگز نماز را سبک نشمارید و این دستور الهی که حرکت‌دهنده است را سبک نشمارید.»
کد خبر: ۴۹۱۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۷ - 26November 2021

شهید ونائی: هرگز نماز را سبک نشمارید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید احمد ونائی

«بسم الله الرحمن الرحیم

سلام بر بزرگ رهبر جهان که، چون نقطه روشنی در تاریکی برای بشریت طلوع کرد و انشاءالله تا محو تمام تاریکی‌ها پیش خواهد رفت، درود بر شهدا که جان پاکشان را سخاوتمندانه در طبق اخلاص نهادند و نثار معبود کردند.

سلام بر پدر و مار بزرگوارم این گوهران والائی که خداوند به من عطا کرده بود، ولی قدرشان را ندانستم انشاءالله که به بزرگواری خودشان از سر تقصیرات من درگذرند می‌گویم در شهادتم گریه نکنید، کاری نکنید که موجب شادی دشمن شود شما باید به این شهادت افتخار کنید، زیرا در مقابل زینب و زهرا فردای قیامت روسفیدید و کسی که به دوست هر چه بدهد برایش هرگز ناراحت نیست.

برادران و خواهران عزیز خدا را مد نظر داشته باشید و هرگز نماز را سبک نشمارید و این دستور الهی که حرکت‌دهنده است را سبک نشمارید - مبادا در راهی که انتخاب کرده اید سست شوید و این امید دل‌ها حضرت امام خمینی را تنها گذارید، امیدوارم دستورات اسلام عزیز را سرلوحه زندگی خود سازید و عامل به دستورات قرآن کریم باشید.

همسر خوبم؛ اگر در این مدت کوتاهی که با هم بوده‌ایم از دست من ناراحت شده‌ای عاجزانه می‌خواهم که از من درگذری و امیدت تنها به خداوند تبارک و تعالی باشد و فرزند عزیز و نور چشمم را به خوبی تربیت کن تا فردا شیرمردی شود و انتقام گیرنده خون شهیدان باشد.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار