امام جمعه ملکان:

لغو تمامی تحریم‌های ظالمانه شرط مذاکره است

حجت‌الاسلام «زمانی» گفت: لغو تمامی تحریم‌های ظالمانه شرط مذاکره است و ایران به هیچ وجه در مذاکره‌ای که به نفع ملت ایران نیست، شرکت نمی‌کند.
کد خبر: ۴۹۱۲۸۴
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۴ - 26November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، حجت‌ الاسلام «حافظ زمانی» امام جمعه ملکان با بیان اینکه بسیج مظهر اراده ملت ایران در برابر استکبار جهانی است، اظهار داشت: تک‌تک این ملت بسیجی هستند و آن را در ایام شیوع کرونا بیش از پیش به ثابت رساندند.

 وی افزود: خدمت جانانه پرستاران، پزشکان و کادر درمان تا پای جان به بیماران کرونایی نشانگر وجود تفکر بسیجی و روحیه ایثارگری در تک‌تک این ملت است.

وی به کمک‌های مومنانه و بسته‌های معیشتی که در اختیار آسیب‌دیدگان کرونا قرار گرفت، اشاره کرد و گفت: همه این مشارکت‌های اجتماعی نشات گرفته از روحیه تعالی بسیجی است. در آستانه مذاکره‌های هسته‌ای، آمریکا به همراه کشورهای غربی و چند کشور حاشیه خلیج فارس علیه ایران اجماع کرده‌اند.

حجت‌الاسلام زمانی حفظ هوشیاری و توجه به ترفندهای دشمن را ضروری خواند و ادامه داد: این اجماع باید با درایت و تدبیر خنثی شود و مکر آنان به خودشان برگردد.

وی با بیان اینکه لغو تمامی تحریم‌های ظالمانه شرط مذاکره است، افزود: ایران به هیچ وجه در مذاکره‌ای که به نفع ملت ایران نیست، شرکت نمی‌کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز بر لزوم برخورد با پدیده شوم حقوق‌های نجومی تاکید کرد و ادامه داد: در حالی که مردم با گرانی و تورم دست و پنجه نرم می‌کنند، شنیدن خبر حقوق چند صد میلیونی برخی از مسئولان دل مردم را به درد می‌آورد.

امام جمعه ملکان بر شناسایی و برخورد جدی با اینگونه افراد تاکید کرد و افزود: وظیفه قوه قضائیه رسیدگی فوری به اینگونه مسائل و اتفاق‌های تلخ است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها