فرمانده سپاه قم:

بسیجیان استوار و پرصلابت در برابر دشمن ایستاده‌اند

سردار «موحد» گفت: بسیجیان مصداق آیه «اشداء علی الکفار رحماء بینم» هستند و همچون کوه استوار و پرصلابت در برابر دشمنان ایستاده‌اند.
کد خبر: ۴۹۱۲۹۷
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۱ - 26November 2021

بسیجیان استوار و پرصلابت در برابر دشمن ایستاده اندبه گزارش دفاع‌پرس از قم، سردار «محمدرضا موحد» فرمانده سپاه امام علی بن ابی طالب (ع) امروز در سخنان پیش از خطبه نماز جمعه قم اظهار داشت: بسیج مصداق آیه شریفه «اشداء علی الکفار رحماء بینهم» است و بسیجیان همواره با فرمانبرداری از ولایت فقیه در مقابل دشمنان همچون کوه راسخ ایستادگی کرده‌اند.

وی اضافه کرد: اگر بسیجیان در زمان امیرالمومنین علی (ع) حاضر بودند، دیگر آن حضرت به آن صورت مظلومانه در مسجد به شهادت نمی‌رسیدند و یا حضرت زهرا (س) مورد اهانت قرار نمی‌گرفتند.

فرمانده سپاه قم در خصوص اقدامات مهم بسیجیان استان قم افزود: فعالیت مستمر گشت‌های محله محور رضویون بسیج و همکاری با نیروی انتظامی، ساخت و بازسازی منازل محرومین و تهیه جهیزیه عروس برای نیازمندان در زمینه محرومیت زدایی از شاخص‌ترین اقدامات بسیج بوده است.

موحد در خصوص اقدامات بسیج در زمینه پیشگیری از ویروس کرونا تصریح کرد: بسیجیان با پذیرش خطرات احتمالی ویروس کرونا، در بیمارستان‌ها و غسالخانه‌ها حضور یافتند و در این زمینه نیز به جامعه خدمت کردند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها