امام جمعه کرمانشاه:

بسیج یکی از جلوه‌های اقتدار کشور است

آیت‌الله «علما» گفت: امروز بسیج در همه عرصه‌ها کارگشاست و بدون تردید یکی از جلوه‌های اقتدار کشور محسوب می‌شود.
کد خبر: ۴۹۱۳۰۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۹ - 26November 2021

بسیج یکی از جلوه های اقتدار کشور استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، آیت‌الله «مصطفی علما» امام جمعه شهر کرمانشاه در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت: امروز بسیج در همه عرصه ها کارگشاست و بدون تردید یکی از جلوه های اقتدار کشور محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: بسیج شجره طیبه ای است که توانسته در عرصه های مختلف سازندگی اقدامات ماندگاری انجام دهد و خدمات شایسته ای را ارائه کند که از دید هیچکس پنهان نیست.

آیت الله علما همچنین به هفتم آذر روز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ارتش و سپاه در همان روزهای نخست جنگ تحمیلی، نیروی دریایی بعثی عراق را زمین گیر کرده و اجازه عرض اندام از آن ها را گرفت.

خطیب جمعه کرمانشاه به در پیش بودن روز مجلس نیز اشاره کرد و گفت: شهید مدرس به اندازه‌ای شهامت داشت و بی‌اعتنا به دنیا و مقام دنیا بود که روبروی رضاخان ایستاد و این شخصیت نه تنها برای مجلسی‌ها بلکه برای ما هم الگو است.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور با نگاه به شهامت شهید مدرس به آمریکا پیام می‌دهد که تحریم‌ها باید یک جا پایان یابد و امام راحل (ره) به ما یاد داد که برای احقاق حق خودمان بایستیم. 

آیت الله علما همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره دانشمندان شهید محسن فخری‌زاده و مجید شهریاری، آن ها را منشا خدمات بسیاری برای کشور دانست که خار چشم دشمنان انقلاب بودند. 

امام جمعه شهرستان کرمانشاه با اشاره به برکناری مدیران نجومی بگیر اظهار کرد: حقوق‌های نجومی ۱۰۰ و ۲۰۰ میلیونی سبب برکناری این افراد شد و باید پرسید این افراد با چه نگاهی این مبالغ را دریافت کرده‌اند؟

وی در پایان به سفارش رهبر معظم انقلاب اسلامی برای توجه به جوانان نخبه اشاره کرد و گفت: ایرانیان نخبه هستند و باید جوانان‌ نخبه را مورد توجه قرار دهیم چرا که مشکلات کشور به دست توانمند این افراد رفع می شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار