عضو ارشد حماس:

اشغالگران نمی‌توانند ماهیت «مسجدالاقصی» را تغییر دهند

عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی، گفت: اشغالگران نمی‌توانند ماهیت اصلی مسجدالاقصی را تغییر دهند.
کد خبر: ۴۹۱۳۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۸ - 26November 2021

اشغالگران نمی توانند ماهیت «مسجدالاقصی» را تغییر دهندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس، «اسماعیل رضوان» عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس سخنانی را در خصوص اقدامات خصمانه صهیونیست‌ها علیه مسجدالاقصی مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، این عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی حماس امروز جمعه در سخنانی در این زمینه تصریح کرد: اشغالگران نمی‌توانند ماهیت اصلی مسجدالاقصی را تغییر دهند. آنها قادر نیستند شرایط جدیدی را به مسجدالاقصی تحمیل کنند.

هزاران شهروند فلسطینی امروز جمعه با حضور در مسجدالاقصی اقدام به اقامه نماز جمعه در این مسجد کردند. این اتفاق در حالی رخ داد که صهیونیست‌ها از صبح امروز جمعه تدابیر امنیتی شدیدی را در اطراف مسجدالاقصی به اجرا در آورده بودند.

علیرغم وجود تدابیر امنیتی شدید، فلسطینیان در مسجدالاقصی حضور یافتند و صهیونیست‌ها از مقابله با آنها عاجز ماندند. در همین ارتباط، سازمان اوقاف اسلامی قدس نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که ۴۰ هزار نفر در نماز جمعه امروز در مسجدالاقصی حضور یافتند.

انتهای پیام/ 161

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار