مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه:

بسیج موجب از کشور در مقابل فتنه‎ها صیانت می‌کند

«یزدان پناه» گفت: ایجاد بسیج توسط حضرت امام خمینی (ره) در ابتدای پیروزی انقلاب موجب مصون ماندن کشور در مقابل حوادث و فتنه‌های مختلف شده است.
کد خبر: ۴۹۱۳۲۱
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷ - 26November 2021

بسیج موجب مصون ماندن کشور از حوادث و فتنه ها می شودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «مجید یزدان پناه» مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز در دیدار با سرتیپ پاسدار «بهمن ریحانی» فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، از تشکیل بسیج به عنوان یادگار مهم امام خمینی (ره) یاد کرد و اظهار داشت: ایجاد بسیج توسط حضرت امام راحل در ابتدای پیروزی انقلاب  موجب مصون ماندن کشور از حوادث و فتنه‌های مختلف شده است.

یزدان پناه با اشاره به اهمیت تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان، تاکید کرد: حفظ روحیه بسیجی در بین دانش آموزان و گسترش آن یکی از ضرورت های جامعه امروز است.

وی با بیان اینکه بسیج دانش آموزی باید روحیه بسیجی را در بین دانش آموزان ترویج دهد، ادامه داد: اصول مبانی فکری انسان در دوران نوجوانی و جوانی شکل می‌گیرد، لذا تقویت معنویت و اخلاق اسلامی در این سنین دانش آموزی  بسیار اهمیت دارد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمانشاه سپس بر تقویت روحیه استکبار ستیزی در بین دانش آموزان تاکید کرد و گفت: تمام انبیای الهی برای مبارزه با ظلم مبعوث شده‌اند لذا مسئله استکبار ستیزی و ظلم ستیزی یک موضوع محوری در دین مبین اسلام است که باید در وجود دانش آموزان نهادینه شود .

وی اضافه کرد: تقویت روحیه استکبار ستیزی، تربیت نیروهایی در طراز انقلاب، ایجاد نشاط و شادابی و پیاده سازی سند تحول بنیادین از جمله اهداف سازمان بسیج دانش آموزی در گام دوم انقلاب در استان خواهد بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها