اهدای حکم رئیس شورای هماهنگی و هیئت‌امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرز

طی حکمی، استاندار جدید البرز به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی و هیئت‌ امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز منصوب شد.
کد خبر: ۴۹۱۴۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴ - 27November 2021

اهدای حکم رئیس شورای هماهنگی و هیئت‌امنای مرکز فرهنگی دفاع مقدس البرزبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرج، سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز امروز در دیدار با استاندار البرز با تأکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت میان نسل جوان اظهار داشت: با توجه به اینکه آینده نظام جمهوری اسلامی ایران به دست جوانان رقم خواهد خورد، لازم است نسل جدید حداقل‌ها را در خصوص دفاع مقدس بدانند که امیدواریم با همت مسئولین مربوطه این امر صورت گیرد.

وی با بیان اینکه فرهنگ‌سازی در حوزه ایثار و شهادت هزینه نیست بلکه سرمایه‌گذاری است، عنوان کرد: امروز هر چه داریم، از برکات دفاع مقدس است اما این ارزش و فرهنگ غنی در نسل جوان در حال فراموشی است که جلوگیری از این امر، تلاش و همت بیشتر مسئولین را می‌طلبد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز از ساخت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز در مجموعه پارک جهان‌نما خبر داد و اضافه کرد: این مرکز شامل ساختمان اسناد دفاع مقدس، سالن همایش، آمفی‌تئاتر روباز، مجموعه گالری‌ها، یادمان شهدای گمنام و بازسازی مسجد جامع و شهر خرمشهر و ساخت المان دفاع مقدسی و قرارگاه فرماندهی عملیات کربلای 5 است.

وی اذعان داشت: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز به مکانی برای آشنایی نسل جوان با رشادت‌ها و ازخودگذشتگی‌های شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس تبدیل خواهد شد. امید است زحمات و تلاش‌ها در این زمینه همچنان تداوم داشته باشد تا بتوانیم دین خود را نسبت به شهدای والامقام و دفاع مقدس ادا و به حداقل وظایف خود در این زمینه عمل کنیم.

طی حکمی «مجتبی عبداللهی» استاندار جدید البرز به‌عنوان رئیس شورای هماهنگی و هیئت‌ امنای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان البرز منصوب و در پایان این دیدار حکم وی توسط سردار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس این استان اهدا شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار