شهردار تهران در دیدار با معاون استاندار نجف اشرف:

خواهرخواندگی تهران و نجف آرزوی ما است

زاکانی گفت: نجف و کربلا دیگر دو شهر عادی نیستند، بلکه در جبهه اعتقادی و بین‌المللی یک نماد هستند و ما نیز افتخار داریم در خدمت شما هستیم و برای بالاترین سطح همکاری اعلام آمادگی می‌کنیم.
کد خبر: ۴۹۱۴۴۴
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۵ - 27November 2021

خواهرخواندگی تهران و نجف آرزوی ما استبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، علیرضا زاکانی شهردار تهران در دیدار خود با هاتف عبدالامیر حبیب ماضی معاون استاندار نجف اشرف، نماینده استاندار و رییس هیات همراه که امروز انجام شد با اشاره به این مطلب که میزبانی شما در تهران مایه مباهات است، اظهار داشت: شما برادران دینی خوب ما هستید و توفیق این را داریم که از کنار مضجع شریف حضرت علی (ع) در خدمت شما باشیم.

شهردار تهران افزود: بین ایران و عراق ارتباط قلبی و پیوستگی مبنایی وجود دارد و برای ما مهم است از بعد اعتقادی و از بعد سیاسی در نظام بین الملل در خدمت شما باشیم و ارتباط و پیوستگی برقرار کنیم.

زاکانی ادامه داد: نجف و کربلا دیگر دو شهر عادی نیستند، بلکه در جبهه اعتقادی و بین المللی یک نماد هستند و ما نیز افتخار خدمت به شما را داریم و برای بالاترین سطح همکاری اعلام آمادگی می‌کنیم.

وی با تاکید بر تعامل تجربه‌های دو شهر نجف اشرف و تهران، بیان کرد: پیشنهاد من این است گروه کار مشترکی بین تهران و نجف تشکیل شود و تمام مواردی که می‌توانیم در آن خدمت متقابل داشته باشیم احصا و راهکار متقابل آن نیز ارایه شود.

شهردار تهران افزود: در سر فصل‌هایی از جمله حوزه نظام آموزش، سخت افزار و نرم افزار می‌توان برنامه تعریف کرد و کار را با برنامه پیش برد.

زاکانی با بیان این مطلب که قرارداد خواهرخواندگی بین تهران و نجف برای ما یک آرزو است، ادامه داد: در این اقدام هم نگاه افتخار آمیز دنیایی و هم نگاه عمیق آخرتی وجود دارد و این امر برای ما افتخار است و آمادگی خود را اعلام می‌کنیم.

وی بیان کرد: نماینده‌ای از سوی شهرداری تهران به نجف اعزام می‌کنیم تا ابعاد کاری بین دو شهر تهران و نجف را ارزیابی کند و پس از این اقدام بنده نیز به نجف اشرف می‌آیم و امیدوارم هرچه زودتر ما خدمت شما برسیم، زیرا این خدمت توفیق ماست.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها