شهید نظربیگى: ولی‌فقیه را یاری کنید

شهید سعادت نظربیگى در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است «جبهه را پر کنید، ولی‌فقیه را یارى کنید و خون شهیدان و جان و مال و ناموس وطن اسلامى را نگهبانى و نگهدارى کنید.»
کد خبر: ۴۹۱۴۶۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۱ - 27November 2021

شهید نظربیگى: ولی‌فقیه را یاری کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید» شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... «برگ سبزی، تحفه درویش»، «تا چه قبول افتد و چه در نظر آید».

وصیت‌نامه شهید سعادت نظربیگى

«مؤمنین در راه خدا و کافران در راه شیطان جهاد مى‌کنند مؤمنین با دوستان شیطان بجنگید و هیچ هراسى نداشته باشید که مکر و حیله شیطان بسیار ضعیف است.

سلام بر حضرت رسول اکرم (ص) و دوازده جانشین آن حضرت سلام بر امام امت و رهبر کبیر انقلاب حضرت آیت‌الله العظمى امام خمینى و سلام بر ارواح پاک شهداى راه فضیلت خاصه شهداى انقلاب بالاخص شهداى جنگ تحمیلى سلام بر شما ملت مستضعف ایران و سلام و درود بر شما برادران رزمنده‌اى که در جبهه داخل و خارج با باطل به نبرد پرداخته‌اید.

قسم به آن سرى که بر نیزه قرآن خواند قسم به بدنی که زیر سم اسبان رفت می‌جنگیم تا نابودى منافقین، آمریکا و صدام کافر و اسراییل؛ دست از ولى امر امام عزیزم نمی‌کشم.

در جبهه پیکار حق علیه باطل حضور پیدا کردم، شاید خداوند بر من منت نهاد که باعث رستگاری‌ام شود، در سنگر بر چهره مردان حق می‌نگرم و در برابر آنان خجلم هر وقت که عکس روح‌الله را می‌بینم از خجالت و حقارت چنان می‌شوم که مرگ را از خدا طلب می‌کنم بالاخره شهیدان رفتند امیدوارم با آگاهى که به آن راه دارم در راه خداوند منان به کاروان امام حسین به شهادت نائل شوم همانطور که آرزوى همه ماست این انقلاب به رهبرى امام خمینى به انقلاب مهدى موعود منجى انسان‌ها متصل شود.

اطاعت کنید از خداوند و از رسول او و از ولى امر همانطور که رهبر عزیزمان ولى امرمان می‌فرماید؛ جوانان عزیز چشم امید من به شماست با یک دست قرآن و با دست دیگر سلاح را بردارید چنان ضربه‌ای بر پیکر امپریالیسم جهانخوار بزنید که شر آمریکا و دست اجانب را از سر مستضعفین جهان کوتاه کنید و پرچم لا اله الا الله محمد رسول‌الله را بر بلندترین قله جهان برافراشته کنید اى یاران حسین زمان و سربازان امام زمان و برادران که چشم امید امام به شماست جبهه را پر کنید امام را یارى کنید و خون شهیدان و جان و مال و ناموس وطن اسلامى را نگهبانى و نگهدارى کنید.

وصیتى به پدرم؛ پدر عزیزم ضمن سلام درود بر شما از این که نتوانستم در این مدت زندگى خدمتى به شما بکنم و یا شما را زحمت دادم و برایم زحمت‌ها کشیدید از شما طلب عفو بخشش دارم و از خداوند براى شما پدران شهید صبر و استقامت مسئلت دارم.

مادر جان می‌دانم که انتظار داشتى از جبهه برگردم و مرا داماد کنى مادر این مدت که در جبهه بودم خداوند متعال آنقدر وسیله دامادى براى اغلب سربازان فراهم کرده که هر شب نوبت یکى از برادران داماد می‌شود اسلحه عروسمان است سنگر حجله امیدوارم که نوبت من هم فرا رسد مادر جان از خداوند براى شما مادران شهیدان صبر و استقامت مسئلت دارم.

برادر عزیزم مهدى خدا مى‌داند که چقدر خوشحال شدم که به جبهه رفتى و اسمت را به نام مهدى عوض کردى و از بیمارستان برگشتى دوباره به سنگر خود بازگشتى تو آنقدر عاشق حضرت مهدى هستى می‌دانم که بعد از مرگ من سلاحم را برمی‌دارى و از امام امت نگهدارى و نگهبانى می‌کنى و امام را تنها نمی‌گذاری.

خواهران مهربانم به تو از حضرت فاطمه آنگونه خطاب است بهترین زینت تو حفظ حجاب است.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها