فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی:

حجت‌الاسلام «لیلابی» از الگوهای ماندگار معنویت و بصیرت بود

سردار «عبدی» در پیامی، درگذشت حجت‌الاسلام «سیدعلی اصغر حسینی لیلابی» پدر شهیدان «سید جواد و سید محمد حسینی لیلابی» را تسلیت گفت و اعلام کرد: حجت‌الاسلام «لیلابی» هیچ‌گاه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی را رها نکرد و در تمام‌ صحنه‌های مختلف حضوری فعال داشت.
کد خبر: ۴۹۱۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۹ - 27November 2021

به گزارش دفاع‌پرس از تبریز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «حسین عبدی» فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، در پی درگذشت حجت‌الاسلام «سیدعلی اصغر حسینی لیلابی» پدر شهیدان «سید جواد و سید محمد حسینی لیلابی» پیام تسلیتی صادر کرد.

متن پیام سردار «عبدی» بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت روحانی ولایت‌مدار ابوالشهیدین حجت‌الاسلام «حسینی لیلابی» پدر شهیدان «سید محمد و سید جواد حسینی لیلابی» موجب تالم و اندوه گردید.

این عالمِ عامل و مجاهد فی‌سبیل‌الله هیچ‌گاه حمایت از ولایت و انقلاب اسلامی را رها نکرد و در تمام‌ صحنه‌های مختلف حضوری فعال داشت و از الگوهای ماندگار معنویت و بصیرت بود. 

ایشان با تقدیم ۲ فرزند دلبند و رشید خود در راه حراست از ایران اسلامی، مصداق کاملی از بذل همه داشته‌های خود در راه ایمان و اعتقاد راستین به اسلام ناب محمدی و پیروی از نائب بر حق امام زمان (عج) بودند.

بدون شک اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در طول انقلاب اسلامی، مدیون همین جلوه‌های ایثار و معنویت است و در ادامه این مسیر روشن نیز بی‌نیاز از فداکاری‌های ملت مسلمان نخواهد بود. 

اینجانب ضایعه درگذشت حجت‌الاسلام «حسینی لیلابی» را به جامعه ایثارگران و خانواده‌های شهدا به ویژه بیت مکرم و نیز حوزه‌های علمیه و عموم مردم انقلابی استان تسلیت گفته و رحمت و مغفرت واسعه الهی را برای آن مرحوم مسئلت دارم.

سرتیپ دوم پاسدار «حسین عبدی»
فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها