مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران:

قلم هدایتگر برای مطالبه‌گری انقلابی اثر گذار است

«حق‌شناس» گفت: قلم هدایتگر برای مطالبه‌گری انقلابی می‌نویسد و اثر گذار است.
کد خبر: ۴۹۱۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۰ - 27November 2021

قلم هدایتگر برای مطالبه‌گری انقلابی اثر گذار استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، «عبدالمهدی حق‌شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه استان مازندران پیش از ظهر امروز در دومین یادواره شهدای رسانه استان مازندران در سالن فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سوادکوه با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا و بویژه شهدای رسانه و بیان اینکه در عرصه خبر و رسانه، راه شهادت همچنان باز است، اظهار داشت: تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی این است که در راه اعتلای ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران، گام‌های موثر برداریم.

وی افزود: خبرنگاران در راه مبارزه با مشکلات و مفاسد، مورد هجمه داخلی و خارجی قرار دارند و هر چند با بی‌مهری روبرو می‌شوند، اما به رسالت انقلابی خود می‌پردازند.

حق‌شناس بیان کرد: در راه مطالبه‌گری انقلابی، همواره قلم خبرنگاران موثر است و هدف خبرنگاران جز برای اعتلای انقلاب و کشور، چیز دیگری نیست.

مسئول بسیج رسانه استان مازندران اضافه کرد: قلم می‌تواند باعث هدایت و باعث ضلالت باشد و قلمی که باعث هدایت است برای مطالبه‌گری انقلابی می‌نویسد و اثر گذار است.

حق‌شناس بیان داشت: آثار شهدا در همین مسیر است و انقلاب اسلامی در مسیر روشن و آگاهی قرار دارد و در مقابل جنگ نابرابر دشمن باید با وحدت و همدلی پیش برویم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار