استاندار کرمان:

برنامه‌های هفته «مقاومت» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

«زینی‌وند» گفت: برای برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته مقاومت هیچ نگرانی نداریم و کاملا رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم دیده شده است.
کد خبر: ۴۹۱۵۰۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۳ - 27November 2021

برنامه‌های هفته «مقاومت» با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌شود

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، «علی زینی‌وند» استاندار کرمان ظهر امروز در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با کرونا ویروس استان کرمان تشکیل تیم‌های واکنش سریع را لازم دانست و اظهار داشت: تصمیمات این تیم‌ها لازم‌الاجرا بوده و به منزله مصوبات ستاد استانی محسوب می‌شوند.

وی بیان کرد: تیم‌های واکنش سریع به این منظور است که اگر یک باره با کانون بحرانی در منطقه‌ای مواجه شوند، سریعاً تصمیم‌گیری کنند و منتظر ستاد استانی نمانند.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه تصمیمات اتخاذی برای سایر اعضای ستاد کرونا لازم‌الاجرا هستند، افزود: واکسیناسیون اتباع خارجی مجاز و غیرمجاز باید ادامه یابد و تقویت شود.

زینی‌وند همچنین با اشاره به پایین بودن درصد میانگین واکسیناسیون در شهرستان‌های فهرج، ریگان، جیرفت، راور، شهربابک، بافت، بردسیر، سیرجان و رابر گفت: درصد واکسیناسیون در کل استان باید به 90 درصد برسد.

وی با تاکید بر اینکه اگر واکسیناسیون گسترده صورت نگیرد با شیوع سویه‌های جدید با مشکل مواجه می‌شویم، افزود: نظارت مستمر بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی همچنان مورد تاکید است.

وی با اشاره به در پیش بودن دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، گفت: برای برگزاری برنامه‌های پیش‌بینی شده در هفته مقاومت هیچ نگرانی نداریم و کاملاً رعایت نکات بهداشتی و پروتکل‌های بهداشتی در برگزاری مراسم دیده شده است.

وی با بیان اینکه برای حضور کاروان‌های زیارتی مرقد مطهر حاج قاسم سلیمانی باید چارچوب و برنامه‌ریزی کافی و لازم انجام شود ادامه داد: با توجه به فصل سرما، تهویه مناسب در کلاس‌های درس مورد نظارت و بررسی قرار گیرد و تیم‌ها بازرسی سرزده و مستمر از مدارس را داشته باشند تا این دغدغه و نگرانی برطرف شود.

استاندار کرمان با اشاره به اینکه فرودگاه‌های کرمان مرز هستند و پرواز مستقیم از خارج از کشور داریم بیان کرد: حتما باید تدابیر لازم برای انجام تست و مراقبت‌های کرونایی دیده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار