فرماندار شهرستان زنجان تاکید کرد؛

لزوم به‌کارگیری ظرفیت‌های موجود برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان زنجان

«خالقی» گفت: باید از ظرفیت‌های موجود برای تکمیل موزه دفاع مقدس زنجان به عنوان یکی از پروژه‌های نیمه تمام استان استفاده شود.
کد خبر: ۴۹۱۵۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۷ - 27November 2021

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در زنجان، سرهنگ پاسدار «شمس‌الدین موسوی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان زنجان و «پرویز خالقی» فرماندار شهرستان زنجان دیدار کردند و به رایزنی در مورد مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و یادمان‌های شهدای گمنام پرداختند.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس زنجان در این دیدار گزارشی از وضعیت مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس و یادمان‌های شهدای گمنام ارائه داد و اظهار داشت: خواستار کمک برای تامین زیرساخت‌های مرکز فرهنگی هستیم.

موسوی اضافه کرد: با تمام ظرفیت موجود در خدمت جامعه ایثارگری  و خدمت به شهدا هستیم.

وی با اشاره به اینکه موزه دفاع مقدس می‌تواند به عنوان یک محل فرهنگی و محوریت برنامه‌های اجتماعی باشد، گفت: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طرق مختلف از جمله معرفی شهدا به نسل جوان وظیفه ما در شرایط کنونی است.

فرماندار شهرستان زنجان نیز در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و رشادت‌های شهدا عنوان کرد: باید از ظرفیت‌های موجود برای تکمیل موزه دفاع مقدس استان زنجان به عنوان یکی از پروژه‌های نیمه تمام استان استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها